Drugog dana festivala Korkyra, u nedjelju, jedanaestorica pjevača talijanskog ansambla Odhecaton pod vodstvom Paoloa da Cola okupali su crkvu sv. Nikole čudesnim harmonijama, polifonijom i vokalnim majstorstvom u motetima renesansnih majstora des Presa, van Weerbeckea, Isaaca, Brumela i Compčrea. U utorak navečer bilo je s istog mjesta zakazano putovanje s Katarinom Livljanić u zvukove i tekstove srednjeg vijeka. Ali, festival se u ponedjeljak vratio u katedralu sv. Marka i barok, i to onaj raniji, talijanski.
U tom se razdoblju počeo razvijati kult virtuoznih svirača i skladatelja koji su se natjecali u pisanju što prstolomnijih bravura. Taj skladateljski i svirački stil upamćen je po nazivu "stylus fantasticus", a tako se zvao i program violinistice Laure Vadjon i lutnjista Igora Davidovicsa.
Prva violina Hrvatskog baroknog ansambla već je lani briljirala u Korčuli, a ove je godine potvrdila muzikalnost, zrelost i virtuoznost svjetske klase. Njezine izvedbe skladbi Bibera, Pandolfija Meallija, Bertalija, Uccellinija i Vivianija zvuče prirodno poput nadahnutih improvizacija koje nastaju u trenutku izvedbe, a to je odlika velikih svirača i umjetnika. Note tog uistinu fantastičnog stila prepune su ukrasa i raznovrsnih figura, od kliktanja do šaputanja i ništa od velikog uzbuđenja i napetosti u toj glazbi ne prolazi mimo prstiju i gudala Laure Vadjon. Njezin sjajni suradnik program je obogatio solo-točkama za lutnju G. G. Kapsbergera i Michelagnoloa Galileija, mlađeg Galileova brata, a mimo najavljena programa sjajni nas je duo iznenadio najprije Vivaldijevom, a potom u dodacima još jednom Uccelinijevom te na kraju Cecchinijevom sonatom. Ovacije su bile zaslužene.