Prije bilo kakvog državnog odlikovanja, za koje će sigurno jednom biti predložen, maestru Ivanu Repušiću hrvatska bi država što prije trebala dodijeliti diplomatsku putovnicu.
Svojim velikim autoritetom i sjajnom umjetničkom reputacijom, stečenom u Njemačkoj gdje je postavljen na vodeće funkcije važnih i istaknutih kulturnih i glazbenih institucija, Repušić se kao malo tko prije njega koristi i za promociju hrvatske glazbe. Tako je svoj mandat generalnog muzičkog direktora Državne opere u Hannoveru, odnosno nastupni koncert s tamošnjim ansamblom, započeo Gotovčevim Simfonijskim kolom. Da to nije bila jednokratna simbolička gesta, pokazao je po mnogočemu povijesni koncert održan u subotu u punoj dvorani Vatroslava Lisinskog.
Simfonijski orkestar Berlinskog radija, jedan od najboljih i najuglednijih u njemačkoj i svjetskoj kulturnoj metropoli, svoj je nastup u ciklusu Lisinski subotom, pod Repušićevim vodstvom, sa strastvenom uživljenošću započeo vrlo preciznom i uvjerljivom izvedbom “Istarske suite” Natka Devčića. Ni to neće ostati jednokratna kurtoazna gesta prema domaćinima, nego će Repušić to sjajno djelo hrvatske glazbene literature uskoro izvesti i na pozornici najprestižnijeg njemačkog glazbenog hrama, u dvorani Berlinske filharmonije. Svoje sazrijevanje u velikog maestra Repušić je dokazao i u drugom dijelu veličanstvenom izvedbom monumentalne Prve simfonije Gustava Mahlera, a u dodatku su nas njemački gosti ganuli i nježnom “Idilom” Vatroslava Lisinskog.
Drugi junak večeri bio je Aljoša Jurinić kao vrhunski solist u jednom od tehnički najtežih, a interpretativno ništa manje zahtjevnih djela pijanističke literature, Drugim koncertom za klavir i orkestar Sergeja Prokofjeva. Na burne ovacije odgovorio je s dva majstorska dodatka, virtuoznim stavcima Ravela i Schuberta. Vrijeme je za novi recital u Lisinskom.