„Možda je ovo korak u smjeru prihvaćanja pravila tržišta. Zakoni
tržišta imaju svoje minuse, ali ako ih prihvatiš i dobro plivaš uz
njih, daju ti i veliku slobodu. A ako ih ne poštuješ ili ne znaš
plivati, postaješ underground bez ikakve moći da nešto mijenjaš, bez
moći da napraviš nešto korisno i nešto u čemu zaista uživaš. Jebeš
medij bez publike. Pojednostavljeno: ako imaš Paris
Hilton, imaš publiku. Ako imaš publiku, imaš oglašivače. Ako imaš
oglašivače, imaš novaca za "kvalitetu". Ako imaš novaca, imaš i moć da
objavljuješ komercijalno neisplativ sadržaj zbog kojeg si se zapravo i
krenuo baviti ovim poslom. Neće biti čitan kao Paris, ali ćeš u isto
vrijeme imati i pošteno zarađene pare i užitak da se pred spavanje
možeš bez srama pogledati u ogledalo. Suprotno mišljenju mnogih, ne -
mediji ne služe tome da obrazuju javnost. Tome služe udžbenici.", piše
Matija Babić, vlasnik Indexa na svom
blogu "Ja sam Matija Babić" u
kontekstu posta o „novinama koje su nekoć bile njegova biblija" (Feral)
zanimljivo zapažanje o današnjoj ulozi medija. (sbe)
Matija Babić: Jebeš medij bez publike!
FOTO Ukrajinci objavili fotografije 'Orešnika', pogledajte kako izgleda raketa koja uništava sve pred sobom
Rusija je raketu nazvala Orešnik (Lješnjak) i tvrdila da je nemoguće presresti je protuzračnim sustavima. Ukrajina je izjavila da je oružje dostiglo brzinu veću od 13.000 km/h (8.000 mph) na putu prema gradu Dnipru u četvrtak
Potonuo brod pun turista: Nestalo najmanje 45 ljudi, pokrenuta velika operacija spašavanja
Oko 5:30 ujutro po lokalnom vremenu član posade poslao je signal za pomoć s broda. Zatim je nestao s radara i kontakt je izgubljen.
Preživjeli su biblijsku katastrofu, a sad govore za Večernji list: 'Tada smo shvatili da je ozbiljno i da ljudi već umiru'
– Pogledao sam ispod plahte, imala je duboku posjekotinu na trbuhu koji je bio otvoren, izgledalo je kao napad morskog psa – govori nam Paul Murray o spašavanju svoje tadašnje djevojke, a sadašnje supruge Sally
Što smo naučili iz razvoda poznatog holivudskog para?
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima