O dobitnicima nagrada Marul odlučivao je žiri u kojemu su bili dramatičar Tomislav Zajec, redateljica Nenni Delmestre, oblikovatelj svjetla Deni Šesnić, kostimografkinja Irena Sušac i dramatičarka Ivana Vuković. Predstava "Mala čuda" Sanje Milardović, koprodukcija Teatra Exit i Umjetničke organizacije Teatrum, ocijenio je žiri, "u svim je segmentima pokazala čistoću izvedbenih postupaka, iznijevši priču o intimnim previranjima protagonistice na originalan i maštovit način".
Ova predstava potvrđuje važnost davanja vidljivosti nezavisnim kazališnim produkcijama zbog raznovrsnosti i suvremenosti festivalskih programa, istaknuo je žiri dodijelivši "Malim čudima" nagradu za najbolju predstavu u cjelini. Predstavi "U agoniji" Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu pripale su tri nagrade te je tako Vid Adam Hribar dobio Marula za dramaturgiju, Ivica Buljan za režiju, a Nina Violić za najbolje glumačko ostvarenje za ulogu Laure Lenbach. Svojom adaptacijom Krležina teksta Hribar je "ponudio izvedbeni materijal u formi trilera u kojem svaka rečenica svojim pročišćenim sadržajem dobiva novo i suvremeno značenje čime istovremeno nudi uzbudljiv materijal izvođačima", ocijenio je žiri.
Buljan je, ističe se u obrazloženju, "otvorio široki prostor igre kvartetu izrazito raspoloženih protagonista pruživši im slobodu da unutar pregnantne atmosfere krležijanskog svijeta svi redom dosegnu vrhunac glumačke interpretacije", a Nina Violić "hrabro je i beskompromisno otvorila put u novo čitanje jednog od stožernih likova hrvatske drame". Tekst Tene Štivičić "64", u izvedbi Ateljea 212 iz Beograda, nagrađen je Marulom za suvremeni dramski tekst festivalske predstave. U njemu autorica "vještim dramskim rukopisom... suvremenoj hrvatskoj dramskoj literaturi donosi ženski lik koji unutar prepoznatljivih narativnih okvira uspostavlja prostor vlastite neovisnosti i bori se za njega u svakom aspektu teksta".
Katarini Romac dodijeljena je nagrada za glumačko ostvarenje za ulogu Paščoke u predstavi "Usidrene" Elvisa Bošnjaka nastale u koprodukciji GDK Gavella, HNK Split i HNK Zadar. Lik Paščoke u njezinoj interpretaciji, smatra žiri, "svojim unutarnjim integritetom sazdanim na čistoj iskrenosti i prostodušnosti nudi kontinuiranu protutežu suzdržanosti i agresivnosti izoliranog dalmatinskog mjesta". Nagrada za umjetničko ostvarenje (scenografiju, kostimografiju, dizajn svjetla, originalnu glazbu itd.) dodijeljena je Ivanu Marušiću Klifu za video-projekcije u predstavi "Ja sam ona koja nisam" (Zagrebačko kazalište mladih), koje "likovno prodiru u strukturu predstave stvarajući komentar stanja likova od šaljivog dodatka glumačkog igri do kaleidoskopskog kolaža kao vizualne pozadine".
Nagradu žirija čitatelja Slobodne Dalmacije za glumačko ostvarenje dobila je Dea Presečki za naslovnu ulogu u predstavi "Matijaš, grabancijaš, dijak" (HNK Varaždin). Ona je, obrazložili su, svoju ulogu izuzetno uspješno ostvarila prikazujući naslovni lik kao čovjeka i čarobnjaka, ali istodobno i kao spletkara i moralista. Publika Marulićevih dana ocjenjivala je predstave ocjenama od 1 do 5 te je najveću prosječnu ocjenu od 4,87 dobila drama "64" Tene Štivičić u izvedbi beogradskog kazališta Atelje 212. Festival se održao u organizaciji HNK Split od 21. travnja, a za nagrade se natjecalo deset predstava. Nakon osam festivalskih dana, deset predstava u natjecateljskoj konkurenciji i popratnog programa, festival je zatvorenim proglasio pročelnik županijskog Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, tehničku kulturu i sport Tomislav Đonlić. Nakon dodjele nagrada dubrovačko Kazalište Marina Držića izvan konkurencije izvelo je predstavu "Hamlet – evidencija zločina jedne monarhije" Tibora Hrs Pandura i Livije Pandur prema B.M. Koltèsu i W. Shakespeareu.