COSTICA BRADATAN

Naša kultura prodaje nam idiotski optimizam i jeftinu laž, a mi ih skupo plaćamo

Foto: Privatni album
Naša kultura prodaje nam idiotski optimizam i jeftinu laž, a mi ih skupo plaćamo
06.03.2024.
u 11:46
'U slavu neuspjeha. Četiri lekcije iz poniznosti' nova je knjiga američkog profesora rumunjskog porijekla koji će u Zagrebu održati predavanje na Filozofskom fakultetu te predstaviti svoju knjigu

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.