Snježana Abramović Milković

Novca nema, ali činimo sve da kulturna ponuda Zagreba ostane na nivou

Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Novca nema, ali činimo sve da kulturna ponuda Zagreba ostane na nivou
17.02.2022.
u 16:40
Živimo u vremenima koja imaju sve samo ne idealnu perspektivu budućnosti, prijeti nam rat na rubu Europe, zakasnili smo spriječiti klimatske promjene, nema više ugodne pozicije postojanja u svakodnevnoj rutini... I zato svi mi jako brzo moramo podignuti razinu svijesti. I to je, smatram, jedan od glavnih zadataka kazališta danas, poručuje ravnateljica zagrebačkog kazališta koje je u posljednjih sedam godina primilo 67 nagrada i ostvarilo više od stotinu gostovanja, a ne predaje se ni u koronakrizi.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.