– U središtu je proces rada, istraživanje tijekom dizajniranja, a ne finalni proizvod, to jest dizajn gotovoga proizvoda – kaže dizajnerica Sanja Kuzmanović koja uz Hrvoja Živčića izlaže u Galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva u Zagrebu. Izložba se i zove "Nevidljivi dio", a Sanja i Hrvoje "zaradili" su je zahvaljujući nagradama koje im je HDD dodijelio za najbolji dizajn vizualnih komunikacija u studentskoj kategoriji na Izložbi hrvatskog dizajna 0708. Rad naziva "Book Project" Sanje Kuzmanović pokazuje kako se knjiga u umjetničkim djelima prikazivala u odnosu spram tijela. Bila je, na primjer, profesionalna "oznaka" (Dante s knjigom) ili modni dodatak (u plemića 16. stoljeća), religijski predmet (Djevica Marija slikana s knjigom) i sl. Drugi, pak, rad "Color Red" prikazuje višesmislenost crvene boje u različitim kulturama, napominje Sanja.
Živčićevi su radovi izrazito tipografski, tj. barataju slovima, odnosno fontovima, kako se to malo stručnije kaže. Oblikovanje pisma u središtu je tako i njegova prijedloga za plakat "Žedno uho". – Prikupljao sam niz podataka s glazbenih web-portala, podatke o slušanosti, datume objavljivanja glazbenih albuma itd. Ti su podaci potom izravno odredili raspored i veličinu elemenata na plakatu koji sam radio – kaže Živčić, predstavnik prve generacije zagrebačkog Studija dizajna koja dizajnu pisma pristupa s iskustvom nizozemske tipografske škole.
Izložba ostaje otvorena do 9. listopada.