Što je obećao, to je maestro Dmitrij Kitajenko i ostvario. Priredio je publici, ali i samim glazbenicima orkestra Zagrebačke filharmonije, uživanje u dvije paradne večeri raskošnog orkestralnog zvuka.
Nakon nastupa u Crvenom ciklusu u petak, maestro Kitajenko u subotu je u filharmonijskom Plavom ciklusu ponovio program sastavljen od dvije virtuozne demonstracije mogućnosti simfonijskog orkestra kada za njega pišu ruski majstori.
U prvom dijelu večeri maestro Kitajenko je, bez suvišnih afektiranja i pretjerivanja, jednostavno pustio neka sama za sebe svoju priču priča Bizetova Carmen pretvorena u heroinu baleta Rodiona Ščedrina.
Baš kao i Ščedrinova Carmen iz 1967. godine za gudače i udaraljke, tako je i Španjolski capriccio Nikolaja Rimskog Korsakova briljantna skladba za čitav orkestar, s majstorskim solima protkanim kroz većinu dionica.
Na poziv maestra Kitajenka u Zagrebu je obje večeri uz Filharmoniju nastupila i glasovita pijanistica Lilya Zilberstein. U petak je svirala solistički dionicu Trećeg klavirskog koncerta Sergeja Prokofjeva, a u subotu je u Trećem koncertu Sergeja Rahmanjinova pokazala što to znači kada dirigent, solistica i orkestar zajedno dišu.
Kao i svaki put do sada, tako su i ovi Kitajenkovi nastupi filharmoničarima dali novi vjetar u leđa i novu dozu vrlo potrebnog samopouzdanja, samopoštovanja i svijesti o važnosti i ljepoti svog umjetničkog posla.