Umjesto najavljene izvedbe Chaosa Josipa Štolcera-Slavenskog za veliki orkestar, što se očekivalo s posebnim zanimanjem kada gostuje ugledni inozemni orkestar, skladba je zamijenjena za Sonatu religiosu za violinu i orgulje. Nejasne razloge zamjene za jedno, premda osebujno, komorno djelo na orkestralnom koncertu, pokrila je odlična izvedba Marija Penzara za orguljama i iznimne Olge Martinove, koncertne majstorice gostujuće Nizozemske filharmonije.
Tužni valcer Jeana Sibeliusa na kraju bio je primjereno nježan dodatak nakon zasluženih ovacija Šostakovičevoj Jedanaestoj simfoniji u g-molu u pomnoj izvedbi odlične Nizozemske filharmonije pod vodstvom precizna šefa-dirigenta Jakova Kreizberga, s izrazitim smislom za dramatičnost kakva joj pristaje. Potresne “opisne” tonske simfonijske slike, pune nevjerojatnih obrada narodnih citata ili usiljena “oklopničkog” marša, posvećene tragičnom revolucionarnom pokolju s glavnog sanktpeterburškog trga 1905. godine, postajale su gotovo doslovno opipljive. A svaki koncert pa dobrom običaju ima i svoju solističku zvijezdu. Virtuozna mlada violinistica Julia Fischer potvrdila je svoju rastuću svjetsku reputaciju temperametnom izvedbom Mendelssohnova Koncerta u e-molu koji, kaže, svira od devete godine.