Darko Terlević i Stanislav Grdaković iz riječke grupe The Siids dobro se uklapaju u nastavak onoga što riječka scena predstavlja u domaćem okruženju već desetljećima. Ranije članovi grupe Morso, prvim albumom Siidsa "Brutalist" uspjeli su 2019. synth-pop i zvuk osamdesetih dobaciti u današnje vrijeme. S obzirom na revival te dekade u svijetu, drugi album "II" može vam istovremeno zvučati i staromodno i moderno, i retro i futuristički, što nije paradoksalno s obzirom na situaciju u glazbi.
Kao i kod prvijenca, radi se o albumu koji kombinacijom elektronike i popa predstavlja jedan od efektnijih i potpunijih domaćih primjera retro-vala koji trese i britanske i europske top-ljestvice. Ako mogu Placebo i Interpol, ili Editors, kao i mnogi drugi bendovi koji koristiti davne postavke, mogu ih resetirati i The Siids. Čim čujete album "II", jasno vam je da slušate i odjeke pop-crnjaka New Order, Depeche Mode ili Pet Shop Boys, a rezultat će vas se dojmiti i s obzirom na to koliko volite taj elektronički zvuk koji dominira albumom, mada na koncertima The Siids priču uvode na teren žive svirke s dodatnim članovima.
Na albumu "II" jedan od suradnika je i koautor tekstova pjesama Marko Rogić iz grupe White on White, kojemu je pak Darko Terlević pomagao kao producent, aranžer i svirač u radu na njegovom albumu. Baš sam njihov nastup u zagrebačkom Vintage Industrial Baru u veljači 2020. gledao među zadnjima prije dolaska pandemije i zatvaranja. Budući su nešto ranije i The Siids objavili prvi album, očito će s "dvojkom" morati odraditi sve promotivne zadatke ne bi li The Siids pogurali jače do šire publike. Prepoznatljiv zvuk, profesionalna produkcija, zanimljiva estetika videospotova i odlična sviračka izvedba uživo, kao i zanimljive suradnje s drugim riječkim glazbenicima, potvrdili su Stanislava Grdakovića i Darka Terlevića kao važan autorski dvojac domaće scene.
The Siids nisu izmišljeni projekt, nego promišljena suradnja u bendu koji podjednako osmišljeno djeluje i svirački i vizualno, čitavim konceptom.