Album "Djeca"

Sara Renar beživotno između tvrdog rocka i kantautorstva

Sara Renar beživotno između tvrdog rocka i kantautorstva
10.06.2013.
u 12:12
Pjesme su neujednačene kvalitete – od boljih, ali ne i vrhunskih, tipa “U velikom stilu” i “Termopil” do tekstualno i glazbeno srednjoškolskih pokušaja da se bude iskričav individualac (“Altruizam”)
Pogledaj originalni članak

Mlada Sara Renar nova je kantautorska “senzacija” na domaćoj sceni, ali čini se da joj specijalizirani glazbeni mediji više daju vjetra u leđa zbog dobrohotnosti “da se nešto događa”, nego što to objektivno zaslužuje. Renar ima talent, ali u plodnijim i zahtjevnijim sredinama ovakve bi se albume preskakalo dok taj talent malo više autorski ne sazre i ne stekne bolje oblikovane vještine.

Album “Djeca” zvuči kao da se između glavne junakinje i njezina benda vodila bitka hoće li pjesme zvučati kao kantautorski materijal ili “radio-friendly” rock. Pritom su same pjesme neujednačene kvalitete – od boljih pjesma, ali ne i vrhunskih, tipa “U velikom stilu” i “Termopil” do tekstualno i glazbeno srednjoškolskih pokušaja da se bude iskričav individualac (“Altruizam”). Povrh svega, Sara zvuči poput mnogih naših kantautorica posljednjih godina (Lea Dekleva, Suzana Horvat...) – kao da joj je netko isisao život.

Poneka pjesma ima šanse za ograničeni radijski život, ali sveukupno Sara mora sjesti i razjasniti koliko je ona sama sretna i zadovoljna u cijeloj priči.

Ocjena: 3/5

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PA
panonski
01:08 27.03.2017.

konacno realna kritika njene glazbe... U stvari mislim da je jos dobro i pocascena