Tradicionalno preuštirkana splitska premijerna publika "dala se otopiti" praizvedbom mjuzikla "Bambina" koji je u režiji Krešimira Dolenčića sa pompoznom promidžbenom kampanjom zaživio na velikoj pozornici HNK Split.
Tko na praizvedbi "Bambine" nije bio, taj kao da u gradu podno Marjana nitko nije, moglo bi se zaključiti jer mjesecima prije karte su rasprodane. Sam intendant Srećko Šestan gledatelje je ispred teatra dočekivao sa škverskom kacigom na glavi, a i hostese su, da sve bude u znaku brodogradilišta u kojem se radnja "Bambine" i događa, odjenuli u plave radničke trliše i stavili im kacige na glave.
Nedvojbeno je da je "Bambina" za koju je libreto napisala Ana Tonković Dolenčić, primamljiva predstava koja će puniti splitsko kazalište i nadamo se, godinama biti na njegovom repertoaru, što je, valja podsjetiti, intendant Srećko Šestan na početku mandata i obećao: vratiti publiku u teatar!
Mjuzikl koji traje poprilično dugo i koji u sebi ima previše tekstulnog odnosno dramskog dijela u odnosu na glazbeni, oduševio je Splićane. Dugotrajnim pljeskom, gibanjem u ritmu muzike za ples i pjevanjem pokazali su kako im se dopala lagana priča o gradnji tankera "Bambina" na škverskim navozima, problemima mladog inžinjera brodogradnje kojem je mater pazaruša, ne zna tko mu je otac i dolazi sa Ravnih njiva. Zaljubljuje se u maturanticu koja u škveru odrađuje praksu, ali je cura s elitnih Meja. Otac joj je veterinar, mater glumi gospoju, a baka Dara čelična partizanka. Ne manjka melodramatskih zapleta, a ni psovki. Središnji likovi su i korumpirani direktor škvera, promućurni dalmatinski Vlaj i vrckasta mu tajnica, a na sceni je i široki spektar raznoraznih individua : partijski sekretar Srbin, predsjednik Sindikata, legendarni splitski Pajdo, napušeni sin linčina, zločeste susjede, škverani ...
Težište događanja stavljeno je na osamdesete godine prošlog stoljeća, međutim puno toga slično je i aktualno danas, a bilo je i devedesetih. Dugotrajne dijaloge povezuju songovi Nene Belana, hitovi "Đavola" nastali u prošlom stoljeću a uz koje su mnogi odrastali i ljubovali kao što su "Bambina", "Pričaj mi o ljubavi", "Stojim na kantunu" , 'Dok tebe ljubim", "Dugo toplo ljeto", "Ja volim je"... Osvježio ih je kvalitetnom orkestracijom Olja Dešić, a izvedeni su pod dirigentskom palicom Jure Bučevića. Na pozornici se pojavljuje i Neno Belan sa svojim "Fiumensima".
Najveće iznenađenje svakako je Giuliano Đanić koji osim što dobro pjeva, tumačeći lik direktora škvera, pokazao je da zna i glumiti. Sa njim je zgodno "uparena" Zorana Kačić Čatipović, izvrsnog glasa, stasa i glumačkih vještina. Mladi inžinjer Pere Eranović igrao je pod vrlo visokom temperaturom i unatoč tome dao "sve od sebe", a ostale zanimljive likove igraju : Ksenija Prohaska, Stipe Radoja, Tea Požgaj / Dora Bogdanović, Andrijana Vicković, Vicko Bilandžić, Silvana Stanić, Tajana Jovanović, Nenad Srdelić, Filip Radoš, Stefan Kokoškov i Tonči Banov.
Scenografiju potpisuje Dinka Jeričević, a kostimografiju Tea Bašić Erceg. Na premijernoj izvedbi sve je bilo pomalo ukočeno, kao da je nedostajala još pokoja proba, ali uvjereni smo da će se glumci razigrati u slijedećim nastupima. Redatelj Krešimir Dolenčić zadovoljan reakcijama publike i vidno umoran izjavio je da će biti sretan kad i na 25. izvedbi kazalište bude popunjeno do posljednjeg mjesta.
Nedvojbeno je da je Split dobio predstavu koja će se gledati, ali pozivanje na Tijardovića i "Splitski akvarel" zapravo je nepotrebno.