Studio Tumpić/Prenc osvojio je jedno od najvećih priznanja za dizajn, ujedno i najstarije u svijetu –
ADC Award. Ovom ikoničnom nagradom, njujorški Art Directors Club već 103 godine odaje počast
najboljim kreativnim talentima i revolucionarnim radovima na području dizajna i raznih kreativnih
disciplina.
Rovinjskom je studiju dodijeljen Gold Cube, zlatno priznanje u kategoriji pakiranja za dizajn ambalaže
ekstradjevičanskog maslinovog ulja Istriana proizvođača E Pluribus Unum. Žiri, sastavljen od priznatih
svjetskih stručnjaka na polju kreativne industrije, honorirao je ideju kutije Istriane koja naglašava vezu
s prošlošću kroz oblik specifične rimske amfore u kojoj se pohranjivalo maslinovo ulje. Boca prikazuje
rekonstrukciju raznih dijelova amfore spojenih u smislenu cjelinu, a time je simbolično i fragmentima
zaboravljenog znanja dan život suvremenom maslinarstvu.
Direktorica Sara Prenc Opačić i kreativni direktor Anselmo Tumpić primili su nagradu u povijesnoj
njujorškoj dvorani Gotham Hall, a svečanosti je nazočio i Robert Andrew Anderson, vlasnik brenda
Istriana. Dodjela nagrada održana je u sklopu Creative Weeka, najvećeg okupljanja kreativaca u
Sjedinjenim Državama. Creative Week nudi niz predavanja, radionica i panela osmišljenih da potaknu
raspravu, razmišljanja i povezivanja u industriji oglašavanja i dizajna, no prostire i crveni tepih zbog
dodjele tri međunarodno priznate nagrade za najbolje radove u jednoj godini.
„Ovo je golem uspjeh za nas jer dobili smo baš zlato na jednom od najvažnijih festivala u svijetu te na
najbolji način predstavili Hrvatsku. Dosad smo bili nagrađeni mnogo puta, pa i za spomenuto
pakiranje, ali ovo je doista veliko priznanje“, izjavili su Sara Prenc Opačić i Anselmo Tumpić. Nagrada je
tim značajnija zbog činjenice da su ove godine u konkurenciji za nagrade bili i neki od najpoznatijih
svjetskih brendova kao što su Adidas, Google i Apple.
Ovim uspjehom nastavljen je impozantan niz nagrada projekt Istriana koji je rovinjski studio realizirao
s partnerima Wine & Industrial Packaging i CMG Digital. Posljednjem priznanju prethodili su
Pentawards, Best color of the year by Pantone x Pentawards, Dieline Awards, D&AD, LIA Awards te
čak tri zlata u tri različite kategorije na natjecanju IdejaX u sklopu Dana komunikacija. Uz to, Studio
Tumpić/Prenc bio je prošle godine najnagrađivanija hrvatska agencija na međunarodnim
natjecanjima, a na Danima komunikacija najuspješnija nezavisna agencija u Hrvatskoj.