Promo

Studio Tumpić/Prenc osvojio Grands Prix du Design za vizualni identitet rovinjskog bazena

Studio Tumpić/Prenc osvojio Grands Prix du Design za vizualni identitet rovinjskog bazena
16.10.2024.
u 11:30
Zlatom nagrađen projekt rovinjskog studija kao lajtmotiv koristi ručnik i kultne tiramole za sušenje rublja
Pogledaj originalni članak

Cijelom nizu dobivenih priznanja rovinjski studio Tumpić/Prenc dodao je ovih dana i nagradu pristiglu
s natječaja Grands Prix du Design. Zlatom je nagrađen projekt vizualnog identiteta gradskog bazena u
Rovinju, obznanjeno je na svečanosti u Montrealu, u dvorani Plaza Centre-Ville.
Nagradu Grands Prix du Design, utemeljenu 2007. godine u Montrealu, dodjeljuju magazin Intérieurs i
specijalizirani portal Int. Design. Riječ je o međunarodnom natjecanju koje slavi izvrsnost i talent
kreativnih profesionalaca i tvrtki koji su se istaknuli kroz uzornu praksu. Natjecanje je otvoreno
sudionicima iz cijelog svijeta, a izvrsnost predstavljenih projekata ocjenjuju vodeći svjetski stručnjaci,
istaknuti akademici i utjecajni novinari.

Studio Tumpić/Prenc je, uz tehničku realizaciju partnera Sinam iz Tinjana, zaslužan za vizualni identitet
novog kompleksa bazena u Rovinju, koji se prostire na 3.637 četvornih metara. Jedna od posebnosti
bazena je njegova velika staklena stijena koja gleda na more, udaljeno svega nekoliko metara. To na
neki način omogućuje vizualno spajanje vode bazena i mora te potpuni doživljaj odlaska na more ili
bazen.

Kao lajtmotiv upotrijebljen je ručnik, predmet karakterističan upravo za bazen ili plažu. Prisutan je na
svim dijelovima signalizacije bazena, tako što visi na stropu, sa strane ili na pločicama. Svaka ikona, pa
tako i ubrus, ima svoju boju, koja unosi raznolikost i živost u dotad neutralni prostor. Signalizacija se
može vizualno povezati s karakteristikama mediteranskih gradova poput Rovinja, gdje se rublje suši na
kultnim tiramolima, razapetim između kuća.

„Ponosni smo što smo ovu cijenjenu nagradu dobili upravo za projekt u našem rodnom gradu. Drago
nam da i na ovaj način promoviramo grad u kojem djelujemo. Ljepote Rovinja i njegovog krajolika
daju nam trajnu inspiraciju da se potpuno posvetimo svim našim klijentima i sadržaju kojeg žele
komunicirati“, izjavio je Anselmo Tumpić, kreativni direktor studija.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.