Duga diskografska apstinencija rijetko je kada dobar znak, premda bi se bendu kojemu tepaju da je unio revoluciju u dance glazbu mnogo toga moglo oprostiti. Mnogo, ali ne sve - povratnički album Prodigyja jedan je od najteže podnošljivih i najbesmislenije agresivnih ovogodišnjih albuma s obje strane granice koja rock-pozornice dijeli od plesnih podija.
Sedam je godina Liamu Howlettu trebalo da uobliči dvanaest pjesama od kojih je najmanje jedna, "Under My Wheels", po vlastitom priznanju poslužila za popunjavanje prostora! Udrobljeno je tu svega po malo: ponajviše svježe iskopanih elektrobičeva iz mračnih 80-ih, orijentalnih prizvuka, ljutitih rap-dionica, iscjepkanih beatova koji nikada ne prestaju Tu je i galerija gostujućih likova od kojih će Liam Gallagher, ostavljen za finale u solidnoj "Shootdown", poslužiti kao marketinški okidač. Ono što upadljivo nedostaje su bombe od pjesama kakve su ispunjavale glasoviti prethodnik "Fat Of The Land".
Album "Always Outnumbered" je po svemu - od naslova do općeg ugođaja - svojevrsna postpunk-ploča prerušena u elektronsko čudovište (bez zuba) koje slušateljevo strpljenje stavlja na kušnju. Nije čudno da se najbolja pjesma krije pod naslovom "Phoenix". Riječ je o osrednjoj obradi prašnjavog Shocking Blue standarda "Love Buzz". Samo za dance kolekcionare i eighties-electro-nostalgičare. (D. L.) (2)