Od studentskih predstava ne treba očekivati profesionalno producirani teatar. No, ADU sada ima prostor u Frankopanskoj 22, gdje sve češće predstavlja radove svojih studenata, a to treba gledati. Ne samo kako bi se upoznali mladi glumački lavovi koji tek stasaju već i kao nevjerojatno vrelo svježih ideja.
Upravo takva je i "Ćelava Leda", nesvakidašnji spoj Ionesca i Krleže, "Ćelave pjevačice" i "Lede", autorska predstava studenata koja je nastala pod mentorstvom profesora Željka Vukmirice i njegove asistentice Slavice Knežević. Dobar su posao obavile glumica Sara Stanić i dramaturginja Kristina Kegljen, koje zajedno potpisuju dramaturgiju ove predstave. Vješto su uklopile obje priče i još vještije prošle put od Krležine salonske drame do teatra apsurda.
Sve su likove doveli do ruba, pa ovdje tako vidimo kako bi, primjerice, Krležine junakinje, Melita i Klara, izgledale kao "žene na rubu živčanog sloma" da im je sam Krleža napisao sve ono što su žene iz finih građanskih kuća u njegovo vrijeme morale prešutjeti – u životu, ali i na sceni. Rezultat te teatarske preobrazbe je poprilično neočekivan: te Krležine Melite i Klare zapravo žive danas svuda oko nas.
Ovaj eksperiment, studentski rad po studentskom izboru na studentski način, Akademija je dopustila prvi put, ali upravo na tom putu treba ustrajati. U prvom su planu kreativnost, novo promišljanje teatra, ali i glumačke izvedbe kojima je teško pronaći mane.
Junaci "Ćelave Lede" su: Pavle Vrkljan, Mitja Smiljanić, Dubravka Lelas (na slici u sceni sa samog početka predstave), Sara Stanić, Domagoj Janković i Hrvojka Begović.
>> Nijedna generacija nije imuna čuti što im to Shakespeare ima reći