opasnost ili prilika?

Umjetnost je mrtva, čovječe: uspon umjetne inteligencije

Foto: Jason Allen
Umjetnost je mrtva, čovječe: uspon umjetne inteligencije
01.02.2023.
u 16:33
Razvoj i široka dostupnost tehnologije koja nevjerojatnom brzinom proizvodi umjetnička djela otvara pitanja o budućnosti ljudske umjetnosti. U svijetu već je organiziran niz izložbi AI umjetničkih djela, a veliki je skandal izazvala i nedavna pobjeda AI generirane slike na likovnom natječaju

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 2

ST
sttipe
18:49 01.02.2023.

Imamo priliku dati državu umjetnoj inteligenciji da ju vodi, a saboru samo da ju kontrolira!!! I sedam afera tjedno bit će prošlost...

ZE
ZedR
00:06 02.02.2023.

Sttipe, u sridu👍😂!!