Krznati napadač

Upoznajte medvjeda koji je napao DiCaprija u 'Povratniku'

Foto: Promo
Glen Ennis u Povratniku
Foto: Promo
Povratnik
Foto: Promo
Povratnik
Foto: Twitter
Kaskader Glenn Ennis
Foto: Promo
Povratnik
Foto: Promo
Povratnik
Foto: Promo
Povratnik
Foto: Promo
Povratnik
Foto: Promo
Povratnik
Foto: Promo
Povratnik
Foto: Promo
Povratnik
27.01.2016.
u 12:05
Zbog kanadskih divljina snimanje je bilo izazovno. Leu su na stopalima, oko nogu i glave bile pričvršćene tri žice. Koreografija se pomno uvježbavala
Pogledaj originalni članak

Novim filmom ''Povratnik'', Leonardo DiCaprio i redatelj Alejandro González Iñárritu i dalje plijene pažnju. Intrigantnu priču o stvarnom životu trapera Hugha Glassa i njegovoj borbenosti u divljinama kanadske prirode vrhunski je dočarao. Ono što priču čini intenzivnijom svakako je i DiCaprijeva scena borbe s grizlijem.

Iza kompjuterski animiranog medvjeda nalazi se Kanađanin Glenn Ennis (51). Profesionalni kaskader i glumac za potrebe filma morao se ponašati, kretati, ali i napadati kao grizli.

Lice mi je cijelo vrijeme bilo u blizini Leove stražnjice, shvaćam da neki o tome maštaju

Glenn Ennis

Filmska ekipa htjela je da scena bude autentična. Uz pomoć ruku i nogu trčalo se i kilometar, a Hugha su dizali i bacali u zrak. Zbog opsežnosti uloge, medvjeda su utjelovila dva glumca, a iskusni Glenn bio je glavni krznati napadač.

Pripreme za scenu napada

Za potrebe uloge Glenn je pogledao mnoštvo videa u kojima su prikazani stvarni napadi medvjeda. – Postoje određeni načini kako medvjedi napadaju. Zanimljivo je da kreću naglo, a zatim se poprilično brzo umire pa ubrzo agresivno i okrutno ponovno napadaju. Ne boje se ničega – rekao je za Global News.

Foto: Twitter

Na probama je nosio plavo odijelo s medvjeđom glavom, a kompjuterski animatori preko toga su ''oživjeli'' medvjeda. Redatelj Alejandro nepopustljivo je zahtijevao iste pokrete kao kod stvarne životinje. – Osjećao sam se kao veliki medvjed Štrumf – rekao je Ennis.

Snimanje borbe medvjeda i DiCaprija

Iñárritu je poznat po snimanju dugih, neprekinutih kadrova s mnogo pokreta kamere. Svoju viziju predočio je i ovdje. Scena borbe snimana je kronološki, od početka do kraja, ukupno dvije minute.

Zbog divlje prirode snimanje je bilo izazovno. Leu su na stopalima, oko nogu i glave bile pričvršćene tri žice. Koreografija se pomno uvježbavala, a žice bi razmotali radi sljedećeg koraka. Takva dvominutna seansa iscrpila je glumce te su nakon duljeg odmora nastavljali sa snimanjem.

Foto: Promo

Boreći se s grizlijem na tlu, DiCaprio je odglumio dvadeset posto scene, a dvojnik je preuzeo većinu posla. – Htjeli su da usta medvjeda budu na njegovom donjem dijelu leđa. Trebao sam ga primiti za jaknu kako bi izgledalo da ga vuku medvjeđe kandže. – Lice mi je cijelo vrijeme bilo u blizini Leove stražnjice, shvaćam da neki o tome maštaju, ali ne i ja – rekao je Ennis smijući se.

Kaskader nije smatrao da će medvjeđa scena biti toliko važan dio ''Povratnika''. Cijeni način na koji je izvedena i u konačnici realizirana. – Animatori su zaslužni za sve, oni su geniji koji su napravili da izgleda toliko dobro – smatra Glenn. Dramatična scena bila je velik izazov, s obzirom na način snimanja i dočaravanje osjećaja strepnje kada bi se grizli umirio te ponovno napao.

Foto: Promo

Zadovoljan je što je mogao biti uključen u ostvarenje koje je nedavno osvojilo i Zlatni Globus za najbolji film te nominacije za Oscar u više kategorija.

Glenn Ennis kaskaderstvom se bavi 16 godina, a iza sebe ima spretno odrađene zadatke u filmovima X-Men 2, Domino efekt, Godzilla, Ja, Robot i u brojnim drugim.

>> Kada pogledate Povratnika, reći ćete 'vau'

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

MB
mockin_bird
12:59 27.01.2016.

zašto novinari moraju upropastit sve...

LI
liliZG
13:06 27.01.2016.

filmovi su danas 90% kompjuterska animacija,... nekako postajem tužna zbog toga...

JU
juma
00:12 28.01.2016.

Jadan DiCaprio. Trebali su ga pustiti neka se bori s pravim medvjedom i onda njega, ukoliko ne preživi, kompjuterski animirati. Bar bi posmrtno dobio Oskara. Ovako opet ne bude ništa.