Kolumna

Zašto se umjetnici toliko boje dolaska Domovinskog pokreta u koalicijsku vlast?

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zašto se umjetnici toliko boje dolaska Domovinskog pokreta u koalicijsku vlast?
23.04.2024.
u 13:00
Domovinski pokret jedini je u svojem programu imenovao mete ideološke čistke: najavio je obračun s "antihrvatskim" medijima, ukidanje financiranja "globalističke" literature, reviziju svih udžbenika, promjenu koncepta Dubrovačkih ljetnih igara...

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 6

DU
Duupin
15:29 23.04.2024.

Nakon ovakvih tekstova DP dobiva nove poklonike

Avatar MateoGranic
MateoGranic
14:55 23.04.2024.

Koji su to umjetnici, ja sam za. ✌️

Avatar joshan
joshan
14:39 23.04.2024.

baš mi se sviđa ovaj DP