Završio je još jedan festival Plesa i neverbalnog kazališta uz Šikuti Machine i njihovu umjetničku instalaciju Makinario, u koju su uključili pečenje i degustaciju pilećih bataka na roštilju, što je posebno razveselilo publiku. Makinario predstavlja sve poljoprivredne strojeve koji se koriste za obradu zemje, ali su u ovoj instalaciji preseljeni u urbanu sredinu i popraćeni videom koji prikazuje radove na zemlji. Zadnje je večeri održana i promocija knjige o Carlotti Grisi "Prva Giselle", a uz predstavljanje Maje Đurinović bila je popraćena videoisječcima bijelog baleta Giselle.
Vrhunac večeri je bila izvedba Anne Schmit u predstavi Henrika Kaalunda "DreaMe". U "DreaMeu" publika je suočena s razbijenim materijalom. Projicirani video i tekst, živa i snimljena riječ izvođačice, pokreti i zvuk rijetko su sinkronizirani. Gledatelj je pred izazovom otkriti odnose između elemenata koji su eksplodirali i po mogućnosti, kroz to, suočiti se s osjećajem pretovarenosti. Posebna pozornost posvećuje se idealima postignuća i ljepote, onako kako nam ih diktiraju mediji. Kako ću se nositi sa sve većim pritiskom? I koliko je široka margina po kojoj se mogu kretati, a da i nadalje ostanem vjeran samome sebi? Na projekcijskom platnu u dnu pozornice, pojavljuje se dvojnik izvođačice, fantomski identitet. Ovaj dvojnik predstavlja umjetno stvorene ideale, vrijednosti i ciljeve stvarne žene s jedne strane i njezinih podsvjesnih potreba s druge. Njezin je problem razlučiti stvarnu i umjetnu sebe.
Ove su godine prvi put predstave izvođene i u novotvorenom ART centru, zametku sanjanog Mediteranskog plesnog centra, koji s radom počinje u nadolazećoj kazališnoj sezoni.