U Hrvatskoj se svaki dan Facebookom koristi 1,5 milijuna korisnika. Oko 1,2 milijuna ljudi na ovu omiljenu društvenu mrežu spaja se preko mobitela, a "samo" 560 tisuća Facebookom se koristi s računala ili laptopa, kažu marketinška istraživanja. Između muških i ženskih korisnika u Hrvatskoj nema velike razlike, 49 posto su muškarci, a ostalo žene. Najveći broj korisnika, njih oko 530 tisuća, u dobi je između 25 i 34 godine. Najviše korisnika, njih oko 750 tisuća, u gradu je Zagrebu, a najmanje ima Ličko-senjska županija sa samo 20 tisuća korisnika.
Prema web stranici Socialbreakers.com, najpopularniji page u Hrvatskoj je profil našeg reprezentativca Luke Modrića, koji broji više od 8 milijuna pratitelja. Dvostruko manje ima njegov suigrač Ivan Rakitić, koji se nalazi na drugom mjestu. Kad je riječ o zvijezdama, odnosno kategoriji "celebrity", najbrže raste page pjevačice Nine Badrić koja trenutačno ima 426 tisuća lajkova na stranici, a poslije nje je Ella Dvornik s 351 tisućom, dok je na trećem mjestu Mirko CroCop Filipović s 299 tisuća.
Prema Statisti, statističkom portalu, Facebook je na kraju drugog kvartala 2018. godine zabilježio više od dvije milijarde i 200 milijuna aktivnih korisnika svaki mjesec, a brojka je porasla za 38 milijuna u odnosu na prethodni kvartal.
No broj korisnika prvi put stagnira u Americi, dok je na europskom tržištu pao za milijun u odnosu na prvi kvartal te iznosi 376 milijuna korisnika.
Facebook je nedvojbeno svima promijenio način života. Za početak, ovo je postao novi način na koji komuniciramo. Facebook je oduvijek bio besplatan, pa tako i komunikacija putem njega, bilo s nekim tko živi u vašoj blizini ili s onim na drugom kraju svijeta. U prosjeku svake sekunde otvori se pet novih profila, no isto tako postoji i 83 milijuna "fake" profila na Facebooku, kaže CNN.
Ova je društvena mreža promijenila način na koji s drugima dijelimo privatne detalje iz svojega života. Fotografije, misli, omiljena videa, filmovi, knjige... Dnevno se na Facebook uploada više od 300 milijuna fotografija, piše Gizmodo, a korisnici na ovoj društvenoj mreži provedu oko 20 minuta tijekom jednog posjeta Facebooku. The Social Skinny kaže da se svakih 60 sekundi na Facebooku napiše 510 tisuća komentara, 293 tisuće statusa, uploada 135 tisuća fotografija.
Istraživanje State of Inbound Marketing kaže da 42 posto marketinških organizacija tvrdi da je Facebook najvažniji alat za njihov posao. Potpuno drukčije konzumiramo sadržaj. Sve je počelo s uvođenjem News Feeda, zapravo nepreglednog "skrola" sadržaja, a News Feed prvi put pojavio se 2006.
Nažalost, Facebook je omogućio i zlostavljanje ljudi. Cyberbullying je postao veliki problem modernog doba. Statistike kažu da je 40 posto korisnika ove društvene mreže u dobi između 14 i 24 godine bilo zlostavljano na Facebooku.
Novi projekt portala Diva.hr usmjeren je na borbu protiv cyberbullyinga, a u tome su nam pomogle Matea i Ivana. U videu pogledajte o čemu je riječ: