Promo

Advent u Zadru privukao 41 posto više turista nego lani!

Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
Foto: Promo
Advent u Zadru
VL
Autor
PR Članak
09.01.2017.
u 09:56
Pogledaj originalni članak

Drugo izdanje manifestacije „Advent u Zadru“ tijekom prosinca 2016. godine privuklo je u Zadar približno 41% više domaćih i stranih gostiju na noćenju nego u isto vrijeme 2015. godine! Evo ilustracije u brojkama: domaći i inozemni gosti ostvarili su u prošlom mjesecu 21,478 noćenja za razliku od 2015. godine kada je sustav Hrvatske turističke zajednice zabilježio 12,795 noćenja domaćih i stranih turista. Ovo su brojke, ali ihi dojam također potvrđuje.

Meni je bilo super! Zadar je bajkovit! Puno bolje nego prvi put. Prava blagdanska atmosfera! Iz godine u godinu sve bolje. Zadar ovo zaslužuje! – samo su neki od nepodijeljeno pozitivnih komentara Zadrana, posjetitelja, izvođača i sudionika prosinačkog „Adventa u Zadru“. Općenit je stav, nakon doživljenih pet tjedana turističke, gastronomske i blagdanske manifestacije u koju su Grad Zadar i Turistička zajednica Grada Zadra uložili oko milijun kuna te, još važnije, oživjeli gradske ulice u statičnom zimskom periodu i Zadrane vratili Kalelargi kao u vrijeme ljetne sezone, kako je „Advent u Zadru“ na koncu 2016. godine bio bolji, ljepši i sadržajniji od prvog izdanja iz 2015.

Više je razloga za takvo značajno uvećanje turističkih noćenja koje dodatno osnažuje i 34,8% rasta ostvarenih dolazaka – u prosincu 2016. godine u Zadar je došlo 9,537 gostiju, a godinu prije toga 6,225 – i svi se kriju u sadržaju same manifestacije koja je tijekom pet tjedna događanja svima ponudila – ponešto. „Advent u Zadru“ objedinio je niz manjih eko i gastro manifestacija u svoj program manifestacija – tradicijske „Dane sunca“, „Eko-Zadar“ i „Naši mali gušti“ – potom mnoštvo radionica za djecu i općenito niz dječjih i mladenačkih atrakcija u jutarnjim ili popodnevnim satima od zajedničkog čekanja Svetog Nikole i Svete Luce, nastupa župnih i školskih zborova do luckaste utrke Djedova Božićnjaka i puno sponzorskih nagradnih igara.

Svoja vrata Zadranima i svim posjetiteljima Zadra širom su otvorili atraktivni Arheološki muzej, Narodni muzej, Muzej antičkog stakla i Muzej iluzija s vlastitim programima. Klizalište „Ledeni park“ još uvijek radi punom parom, a dosadašnji program ponudio je klizanje i ples na ledu, brucošijade, obiteljske pakete na klizalištu, igraonice, ugostiteljski objekt, disko večeri, koncerte i atraktivne hokejaške utakmice. Smotre klapa i božićne klapske pisme pridonjele su tradiciji Badnjaka i Božića u Zadru, a dolazili su i kontinentalni KUD-ovi.Drugim riječima, bilo je veselo na svakom koraku od centralnog događajnog Trga Petra Zoranića do „Zimskih vrtova“ na Kalelargi i Foruma koji je spektakularno zablistao novim svjetlosnim ruhom na dan otvorenja manifestacije.

Ima još: do 15. siječnja traje i tradicionalna manifestacija „Đir po gradu“ koja je Zadranima i zadarskim turistima osigurala vrhunsku marendu, ručak ili večeru u najboljim zadarskim restoranima po izrazito popularnim cijenama od 60 kuna. Dio ove priče su i brojne trgovine i kafići, kao i domaći sirevi, maslinova ulja, riblji proizvodi, domaći pršuti, proizvodi od meda, suhih smokava, potom vina, likeri i rakije u ponudi pridruženih programa – sve sa svrhom poticanja gradskog đira i stvaranja ozračja urbane kulture te malih proizvođača i unaprjeđenja proizvodnje kvalitetnih i autohtonih proizvoda po tradicionalnim recepturama.

Ne zaboravimo: ne govorimo o srcu ljetne sezone i (ne)predvidivim ponašanjima i dolascima turista s kojima sam grad ne mora imati izravne veze, nego o prosincu koji je do „Adventa u Zadru“ bio uglavnom sveden na nekoliko sati dočeka Nove godine na otvorenom, ili razdoblju turističke posezone u kojemu gosti dolaze isključivo s ciljem. Zato je i novogodišnji event, u značajnoj mjeri oslonjen na prethodno stvoreno blagdansko ozračje,debelo potukao sve dosadašnje! Desetine tisuća Zadrana i gostiju grada zabavljalo se tijekom Silvestrova i novogodišnje noći na cijelom Poluotoku birajući glazbeni i novogodišnji doživljaj po ukusu. A od spektakla otvorenja na Trgu Petra Zoranića do posljednjeg dana prosinca na binama su se redali neki od najboljih domaćih estradnih izvođača i zadarske glazbene legende. Bilo je zaista, baš kao i na popularnim kućicama, za svakoga ponešto. Zato u pitanju nije samo dojam, već i konkretan brojčani pokazatelj. Statistika je ovog puta, u inače rekordnoj godini zadarskog turizma, zapravo rekla sve: „Advent u Zadru“ napravio je strašan iskorak za turistički Zadar. 

www.advent.zadar.travel

Facebook: Advent u Zadru – Đir po gradu                  
Instagram: Like Zadar 

Pogledajte na vecernji.hr