PROMO

Ankica Dobrić zaštitno je lice kampanje 'Dani ružičaste vrpce': „Osjećam snažnu potrebu da pomognem svakoj osobi koja se suočava s bolešću s kojom sam se i sama borila“

Ankica Dobrić zaštitno je lice kampanje 'Dani ružičaste vrpce'
Ankica Dobrić zaštitno je lice kampanje 'Dani ružičaste vrpce'
Ankica Dobrić zaštitno je lice kampanje 'Dani ružičaste vrpce'
Ankica Dobrić zaštitno je lice kampanje 'Dani ružičaste vrpce'
25.10.2023.
u 15:29
Dio prihoda od prodaje posebne linije ručnika Essenza Donna bit će doniran udruzi Europa Donna Hrvatska
Pogledaj originalni članak

Listopad je u cijelom svijetu poznat kao mjesec u kojem se obilježava borba protiv raka dojke i osvješćuje javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli i njihovi bližnji. U toj borbi svaka podrška je od neprocjenjive važnosti, a toga su svjesni i u firmi Wimax. Kreirali su posebnu kolekciju ručnika pod nazivom Essenza Donna, a zaštitno lice kampanje je poznata kazališna i TV glumica Ankica Dobrić, koja je i sama preboljela rak dojke.

Ankica Dobrić nesebično dijeli svoju osobnu priču i potiče žene diljem Hrvatske na brigu o vlastitom zdravlju. Također, naglašava važnost suradnje i pomoći udrugama, posebno u podršci oboljelima.

"Inspirira me kada vidim ljude koji postižu uspjeh i istovremeno prepoznaju važnost humanitarnog angažmana i pružanja pomoći drugima. Zato sam prihvatila ulogu zaštitnog lica kampanje, iako mi to možda teže pada jer sam i sama prošla kroz borbu s bolešću. Unatoč tome, osjećam snažnu potrebu da pomognem svakoj osobi koja se suočava s bolešću.", izjavila je Ankica.

Ankica Dobrić zaštitno je lice kampanje 'Dani ružičaste vrpce'

Poznata glumica svojim primjerom motivira oboljele žene da budu hrabre i da nikada ne gube vjeru. „Poruka koju želim poslati svim oboljelima jest da budu hrabri i bez straha jer će svaku prepreku uspjeti prevladati i izrasti kao osoba. I da uvijek zatraže pomoć kada im je potrebna. Mnogo je lakše redovito odlaziti na preglede nego kasno otkriti bolest“, dodaje Ankica.

Ručnik nije samo komad tkanine - on je simbol podrške, nade i ljubavi

Osim same podrške oboljelim ženama, kampanja ima i humanitarni aspekt. Tijekom listopada, studenog i prosinca, ručnici Essenza Donna bit će dostupni u svim većim prodajnim centrima diljem Hrvatske, a za svaki prodani ručnik, 0,10 EUR bit će doniran udruzi Europa Donna Hrvatska. Sredstva prikupljena ovom akcijom bit će usmjerena prema najvažnijoj misiji udruge - pružanju stručne psihološke pomoći oboljelim ženama.

Svi zajedno možemo biti dio ove važne kampanje za svjesnost o raku dojke i podršku ženama koje se s njime bore. Ručnik nije samo komad tkanine - on je simbol podrške, nade i ljubavi. Komad doma, gdje se osjećamo sigurno, posebno kada smo na terapiji ili u bolnici. Tada je vrlo često samo ručnik uz pidžamu, nešto što imamo uza sebe... taj mali djelić doma nosimo sa sobom, a svatko si ga može priuštiti.

Ankica Dobrić zaštitno je lice kampanje 'Dani ružičaste vrpce'

Ručnici su izrađeni od visokokvalitetnog pamuka, koji ne samo da je nježan prema koži, već i izvrsno upija. Dolaze u četiri različite boje: bijeloj, ružičastoj, zelenoj i sivoj, u tri različite dimenzije: 30x50 cm, 50x100 cm i 70x140 cm, a to ih čini savršenim izborom za svakodnevno korištenje.

Europa Donna Hrvatska je neprofitna organizacija koja se bori protiv raka dojke i radi na podizanju svijesti o ovoj bolesti. Udruga promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju te palijativnu skrb. Cilj im je upozoriti na važnost samopregleda, redovitih pregleda te ranog otkrivanja raka dojke, ali i provođenje besplatne psihološke pomoći za žene oboljele od raka dojke jer je mentalno zdravlje izuzetno važno u procesu liječenja.

Na kraju, pozivamo sve građane da podrže ovu humanitarnu akciju kupnjom ručnika Essenza Donna i tako pruže podršku oboljelim ženama u njihovoj borbi.

Ankica Dobrić zaštitno je lice kampanje 'Dani ružičaste vrpce'

Ručnici su dostupni od 26. listopada, studenog i prosinca diljem Hrvatske, u svim većim prodajnim centrima na stalcima označenim ružičastom vrpcom i slikom zaštitnog lica kampanje Ankice Dobrić: Kaufland, Plodine, KTC i Brodokomerc, koji su ujedno i partneri akcije.

Pogledajte na vecernji.hr