Jedan od najuspješnijih hrvatskih brendova eNVy room predstavio je novu kampanju za kolekciju proljeće i ljeto koja je prethodno predstavljena na samostalnoj reviji pod pokroviteljstvom HP-a.
Dizajneri su ovaj put odlučili snimiti kampanju u nešto drugačijem okruženju, naime kampanja je snimljena u staklenicima s mnoštvo različitih biljaka koje su poslužile kao idealna kulisa romantičnim haljinama koje su već nakon prvog prikazivanja na samostalnoj reviji izazvale brojne pozitivne komentare i naklanost poznatih dama iz javnog života.
Zanosna crvena haljina izrađena od lepršavih trakica ili pak raskošna i transparentna haljina izrađena od romantičnih čipkastih volana, koja se nosi uz pripadajuće hlače samo su dio ove prekrasne kolekcije. U kolekciji se može pronaći široka lepeza odjevnih komada, od elegantnih kombinezona i odijela, cocktail haljina zvonolikog kroja pa sve do raskošnih i elegantnih večernjih haljina idealnih za svečane prigode, crveni tepih i duge ljetne noći.
- Svaku kampanju koju snimamo za pret-a-porter liniju volimo predstaviti u vidu svojevrsnog editorijala zato što nam takav pristup daje puno bolju mogućnost pričanja priče. Volimo svoju kolekciju staviti u neki novi i drugačiji kontekst koji nije nužno komercijalnog duha. Haljine su predstavljene prije nekoliko mjeseci i svima su već dobro poznate, a s ovom kampanjom smo samo dali taj završni dojam i stavili ih u jedan sasvim drugačiji okvir. Gumene čizme, radničke rukavice, vrtlarska oprema, vrućina staklenika i hortikultura u suprotnosti su s nježnim i romantičnim haljinama, te stvaraju pomalo bajkovitu atmosferu gdje su vremenske granice zamagljene kako bi gledatelj u svojoj mašti postavio okvire ove modne priče onako kako ju on osjeća i vidi, objasnili su dizajneri Vjeko Franetović i Nikica Ivančević.