TURISTIČKO PODUZETNIŠTVO

"Be different or die"

Klaus Kobjoll
Klaus Kobjoll
Klaus Kobjoll
Klaus Kobjoll
12.04.2010.
u 11:53
Turistički poduzetnik i teoretičar te autor bestselera "Srdačnost kao roba" Klaus Kobjoll prvi put gostovao u Hrvatskoj.
Pogledaj originalni članak

U petak. 9. travnja, u zagrebačkom hotelu Antunović, u organizaciji EURES TIM-a, održano je predavanje Klausa Kobjolla. Moderator događaja bio je Goran Milić.

Predavanjem pod naslovom "Be different or die", Klaus Kobjoll je polaznicima prenio svoje golemo praktično i teoretsko znanje uspješnog vođenja turističkog poduzetništva. Uz direktora Hrvatskog kongresnog i insentiv ureda Nikolu Racića, kongresu su se odazvali i predstavnici hrvatskih hotela, predstavnici malih i srednjih poduzetnika, gosti iz regije te novinari.

Uspješan poduzetnik, nagrađivani govornik te autor bestselera "Srdačnost kao roba" polaznicima je održao dinamično predavanje potkrijepljeno teorijskim i praktičnim znanjem o važnosti osobnog angažmana za uspjeh poduzetništva. Poznat po inovativnom pristupu poduzetništvu, za Kobjolla su tvrtke igrališta za odrasle, a svojim poučnim pričama iz vlastitog iskustva polaznike je poučio kako srdačnost upotrijebiti za Perpetum mobile uspjeh tvrtke.

“Reci mi i ja ću zaboraviti. Pokaži mi i ja ću zapamtiti. Uključi me i ja ću razumjeti.”, krilatica je za kojom se povodi Klaus Kobjoll.

Kadar locirati, istaknuti i u potpunosti razviti potencijal destinacije, Kobjoll je posebnu pozornost posvetio hrvatskom turizmu i njegovom viđenju Hrvatske kao turističke destinacije. Želeći u polaznicima probuditi i ojačati poduzetnički duh koji će im pomoći da prežive u okruženju rastuće konkurencije, prenio im je know how i pomogao da stećeno znanje prilagode lokalnoj ponudi i uvjetima. Total Quality Managment, strateško planiranje, godišnji ciljni plan, NPP ( neprestani proces poboljšanja), te izbor novog djelatnika (vođenje, motivacija, itd.) samo su neka od praktičnih rješenja koja je ponudio polaznicima želeći ih pripremiti na srčanu borbu za pridobivanje financijski moćnih inozemnih klijenata.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.