Beckham i Missy Elliot nova zaštitna lica Adidasa

04.01.2009.
u 12:19
Pogledaj originalni članak

Nogometaš David Beckham i reperica Missy Elliot pojavljuju se u novoj reklamnoj kampanji sportske marke Adidas. Linija Originals fashion lansirana je u SAD-a za Božić, a krajem siječnja će biti u prodaji diljem svijeta.

Nova linija osmišljena je s motom da i sportaši žele biti odjeveni u skladu s modnim trendovima pa ne čudi da je za zaštitno lice izabran baš modno osviješteni Beckham, poznat kao veliki pratitelj trendova i ljubitelj finih krpica.

Ovo je najveća Adidasova marketinška kampanja u posljednjih 60 godina. Linija Originals jedna je od najjačih unutar Adidasa te čini 20 posto od ukupne prodaje njihovih proizvoda u cijelom svijetu.

U Adidasu se nadaju da će im nova linija osigurati veći udio na tržištu sportske opreme što su već postigli Reebok i Skechers učinivši sportaše elegantnijima i pomodnima.

(K.B.)

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr