Opako vruća reklama

Bezobrazno zgodan Adam novo je lice parfema Dolce&Gabbane

Foto: Mariano Vivanco/Dolce&Gabbana
adam senn
Foto: Mariano Vivanco/Dolce&Gabbana
adam senn
Foto: Mario Testino/Gucci
adam senn
17.02.2012.
u 00:01
Osim što u slobodno vrijeme kuha u svom restoranu Il Bastardo, Adam Senn proslavio se kontroverznom Guccijevom kampanjom koju je snimio Mario Testino
Pogledaj originalni članak

Dvojac Dolce&Gabbana je 2007. godine riskirao i za zaštitno lice parfema 'Light Blue' odabrao dotad nepoznatog modela Davida Gandyja te ga proslavio. Čini se da će to isto napraviti i s modelom Adamom Sennom, čiji su zaštitni znak njegove seksepilne usnice.

Adam, koji ima restoran u New Yorku Il Bastardo, zvijezda je novog parfema Dolce&Gabbane 'The One Sport'. To je ujedno prvi sportski miris ove modne kuće te treće izdanje muške linije 'The One'. U kampanji, koju potpisuje fotograf Mariano Vivanco, Senn nosi samo sive flanelske kratke hlače, a u amfiteatru u španjolskoj Tarragoni pozira poput modernoga gladijatora. No, ovo mu nije prvi modni izlet.

Rođen u Parizu, a odrastao u Meksiku, Senn je počeo karijeru modela sa 18 godina te je nosio revije za modne kuće Versace, Valentino i Dolce&Gabbana, za koje radi kao model već četiri godine. A  2003. godine Mario Testino snimio ga je u kontroverznoj Guccijevoj kampanji s Carmen Kass koja je otkrila intimnu zonu depiliranu u obliku slova G.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.