talenti

Bijeg od uredskog posla uz vesele Kraglice Lidije Brkljačić

Foto: Pixsell
Lidija (1)
Foto: Pixsell
kraglice (1)
Foto: Pixsell
kraglice (1)
Foto: Pixsell
kraglice (1)
15.09.2012.
u 08:00
Iza imena Kraglice & tak to krije se trideset-i-nešto magistrica marketinga, koja je svoj kreativni potencijal zatomila na nekoliko godina, dajući priliku Office programima i 9 do 17 uredovnom vremenu. No, sada je sve izašlo na vidjelo!
Pogledaj originalni članak

Da se pita Lidiju Brkljačić, autoricu Kraglice & tak to, kako je sve počelo, ona bi rekla – jednim linkom. Za humanitarni buvljak organiziran u sklopu radionice Centra za Kulturu Trešnjavka, čiji je bila polaznik, izradila je nekoliko kraglica, broševa i narukvica. I ono što je trebao biti hobistički povratak dizajnerskim korijenima i diskretni eskapizam od svakodnevnog života poslao je u vrlo kratkom roku prava mala manufaktura! Njezine modne dodatke preko Facebook stranice Kraglice& tak to naručuju kolegice, prijateljice, i mnogobrojne djevojke koje svoje odjevne kombinacije žele osvježiti nečim neobičnim, unikatnim i - duhovitim. Lidija često na svojoj stranici objavljuje i duhovite montaže kojima reklamira svoje nove uratke. Tako je nastala „Film noir“ kolekcija, „100% kraglica bez dodanih šećera“, lažna naslovnica ljubića, izložba „Ono kada nešto nedostaje vašem vratu...“ itd. Voli jednako tako da joj – kraglistice- kak zove svoje mušterije- šalju slike svojih kombinacija i onda ih objavljuje u svom stilu.

 Ideja za kraglice je nastala na radionici, a samo ime je nastalo spontano, u razgovoru s prijateljicom. Kako uostalom i nazvati taj modni spoj kragne i ogrlice? Tak to je prirodni nastavak tipičnog zagrebačkog špreha koji podrazumijeva sve ostalo što Lidija izrađuje vikendima i u svakom slobodnom trenutku: narukvice, broševe, prstenje, a u planu je i proširenje asortimana...

 Koristi svima dostupne materijale, nabavljajući ih u trgovinama tekstila, hobi dućanima i sl., a koristi se i neobičnim materijalima kao što su plastične boce. U prosjeku na jednu kraglicu potroši 4 do 8 sati vremena, ovisno o modelu, ali je uvijek bitno da ona bude „napravljena kak spada“.

Klišeizirano bi bilo reći da inspiraciju pronalazi u svakodnevnom životu i popularnoj kulturi. Inspirira se samom sobom, kombinirajući svoja dva najdraža smisla – onaj za vizualno oblikovanje i onaj za humor, ističući kako kraglice imaju ljekovito svojstvo – popravljaju raspoloženje i svaku odjevnu kombinaciju. Autorica u šali kaže kako je kraglicu potrebno uzeti min jednom tjedno, po mogućnosti ponedjeljkom, natašte. Simpatično, nepretenciozno, a opet nosivo i originalno – pozadina je priče Kraglice & tak to.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.