Tematska radionica udruge BIO ISTRA održat će se ovaj vikend u Poreču. BioIstra – udruga proizvođača, prerađivača i potrošača ekoloških i autohtonih proizvoda odlučila je organizirati edukativni skup na temu – prirodna kozmetika, u sklopu kojeg će promovirati proizvode Naturea Heidelberg Hrvatska.
Radionica će se održati u Poreču, u dvorani Cardo, Vile Polesini. Moderator je Kornelija Kenđer, a među predavačima su mr. sc. Vlasta Radoičić, savjetnica za ekološku proizvodnju Istarske županije, koja će izlagati o važnosti prirodne kozmetike, dr. Sanja Lazarić, spec. otorinolaringologije i estetske kirurgije, koja će govoriti o ulozi ljepote kože i estetske kirurgije, te prof. dr. Nikola Čanak, marketinški stručnjak koji će sudionike upoznati s mogućnostima tzv. multilevel marketinga u promidžbi proizvoda za zdravlje.
BioIstra organizira radionicu o zdravoj kozmetici u Poreču
Šibenik zabio bizaran gol Hajduku, Skomina: Čim to vidim, prekidam utakmicu
- Da ja sudim, čim vidim baklju, prekidam. No, vidimo da bijeli igrač ne može napadati igrača. Ali ostali igrači su prati akciju. Moje mišljenje je da bi svakako bilo bolje da je prekinuo utakmicu.
VIDEO Ovako izgleda kuhinja eurozastupnice Biljane Borzan: Moderni uređaji i otok prekriven granitom
Biljana Borzan, koja je po struci liječnica, svoj je životni put započela na Medicinskom fakultetu, gdje je upoznala supruga Vladimira.
FOTO Nikad ne znate kada će trebati: Znate li što sve treba biti u ruksaku za preživljavanje?
Upoznajte ostale ukućane s pripremom kompleta za evakuaciju i pomozite im u pripremi. Ako u kućanstvu imate bebe, starije osobe ili osobe s invaliditetom ne zaboravite pripremiti stvari i za njihove potrebe. piše Ravnateljstvo civilna zaštita.
Testirali smo Xiaomi Smart Air Purifier Elite u uredu i evo što mislimo
Zrak koji dišemo često uzimamo zdravo za gotovo, no njegova kvaliteta ima značajan utjecaj na naše zdravlje.
Jedna vrsta štednje je hit među studentima: 'Studenti nisu bespomoćni kad su u pitanju financije'
Kozmeceutika: siva zona između lijekova i kozmetike koja eksploatira čovjekov strah od starenja \"Bore? Ne mislite na njih!\" - poručuje propaganda. \" \"Neću da čujem za bore!\" - odmahuje ljepotica upola mlađa od dobi kojoj je namijenjeno sredstvo protivi bora kojeg reklamira. Tko bi mladu krasoticu upitao kako zamišlja sebe u šezdesetoj, možda bi, kao i mnogi mladi ljudi, veselo odgovorila da je neće ni doživjeti; za nju je starost nezamisliva: starost ne postoji, postoje samo mladi i oni manje mladi. Međutim, statistika joj ne daje za pravo: prosječna očekivana životna dob u mnogim razvijenim zemljama već je prešla osamdesetu godinu i u daljnjem je porastu. Iskustvo starosti više nam je strano od iskustva smrti. \"Smrt je\", kaže Simone de Beauvoir u knjizi Starost, \"dio naših neposrednih mogućnosti, prijeti nam u svakoj život noj dobi, događa se da se okrznemo o nju. \'Više me neće _I biti\': ja u tom iščezavanju čuvam svoj identitet.\" Starost u potrošačkom društvu ne postoji; dokaz: ne postoji ni jedan časopis niti trgovina specijalizirana za starce.