Zeleno i zdravo

BioIstra organizira radionicu o zdravoj kozmetici u Poreču

Foto: Makronova
BioIstra organizira radionicu o zdravoj kozmetici u Poreču
07.07.2011.
u 15:53
Prirodna kozmetika tema je za koju se zanimaju i žene koje su iskušale vrhunske i skupe preparate
Pogledaj originalni članak

Tematska radionica udruge BIO ISTRA održat će se ovaj vikend u Poreču. BioIstra – udruga proizvođača, prerađivača i potrošača ekoloških i autohtonih proizvoda odlučila je organizirati edukativni skup na temu – prirodna kozmetika, u sklopu kojeg će promovirati proizvode Naturea Heidelberg Hrvatska.

Radionica će se održati u Poreču, u dvorani Cardo, Vile Polesini. Moderator je Kornelija Kenđer, a među predavačima su mr. sc. Vlasta Radoičić, savjetnica za ekološku proizvodnju Istarske županije, koja će izlagati o važnosti prirodne kozmetike, dr. Sanja Lazarić, spec. otorinolaringologije i estetske kirurgije, koja će govoriti o ulozi ljepote kože i estetske kirurgije, te prof. dr. Nikola Čanak, marketinški stručnjak koji će sudionike upoznati s mogućnostima tzv. multilevel marketinga u promidžbi proizvoda za zdravlje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

OB
-obrisani-
23:21 07.07.2011.

Kozmeceutika: siva zona između lijekova i kozmetike koja eksploatira čovjekov strah od starenja \"Bore? Ne mislite na njih!\" - poručuje propaganda. \" \"Neću da čujem za bore!\" - odmahuje ljepotica upola mlađa od dobi kojoj je namijenjeno sredstvo protivi bora kojeg reklamira. Tko bi mladu krasoticu upitao kako zamišlja sebe u šezdesetoj, možda bi, kao i mnogi mladi ljudi, veselo odgovorila da je neće ni doživjeti; za nju je starost nezamisliva: starost ne postoji, postoje samo mladi i oni manje mladi. Međutim, statistika joj ne daje za pravo: prosječna očekivana životna dob u mnogim razvijenim zemljama već je prešla osamdesetu godinu i u daljnjem je porastu. Iskustvo starosti više nam je strano od iskustva smrti. \"Smrt je\", kaže Simone de Beauvoir u knjizi Starost, \"dio naših neposrednih mogućnosti, prijeti nam u svakoj život noj dobi, događa se da se okrznemo o nju. \'Više me neće _I biti\': ja u tom iščezavanju čuvam svoj identitet.\" Starost u potrošačkom društvu ne postoji; dokaz: ne postoji ni jedan časopis niti trgovina specijalizirana za starce.

OB
-obrisani-
23:21 07.07.2011.

Starost se dešava drugima, a ne nama. Industrijska propaganda podržava nas u uvjerenju da je starost samoskrivljeno stanje, pa je, dakle, moguće iskupiti se od nje. Kao otkupninu od starosti nudi fitness, nutriceutiku i kozmeceutiku. Izraz kozmeceutika skovan je devedesetih godina prošlog stoljeća za skupinu farmaceutskih proizvoda u sivoj zoni između lijekova i kozmetike koji se prodaju kao kozmetika, ali sadrže biološki aktivne sastojke, dakle, neka su vrsta ljekovite kozmetike. Takvi su proizvodi, primjerice, kreme protiv bora, hidratantne kreme, lijekovi protiv ćelavosti i sredstva za zaštitu od ultraljubičastih zraka. Kozmeceutički proizvodi pravno ne postoje. Zakoni priznaju samo postojanje lijekova i kozmetike, što u cijelom svijetu izaziva velike pravne teškoće budući da je ponekad veoma teško razlučiti u koju od ove dvije. skupine pripada neki kozmeceutički proizvod. Pravna je razlika između lijekova i kozmetike golema zato što su postupci razvoja, ispitivanja, proizvodnje, registriranja, označavanja i distribucije lijekova mnogo stroži, složeniji i dugotrajniji od onih za kozmetiku.

OB
-obrisani-
23:19 07.07.2011.

Manite se ćorava posla, moje dame! Bore ne ćete spriječiti makar se postavile na trepavice. Možete ih ublažiti, ali ne glicerinom koji isušuje kožu. Valja raditi vježbe kojima jačate mišiće lica. U tomu je bit, ali moderna žena voli živjeti u oblaku laži koje im serviraju veliki proizvođači. Ekološka krema manje je štetna, ali stanjuje kućni proračun. Bolje ga je potrošiti na dobru knjigu!