francuski brend

Brojni poznati došli na predstavljanje See Concept naočala

Foto: PR FOTO
See concept predstavljanje
Foto: PR FOTO
See concept predstavljanje
Foto: PR FOTO
See concept predstavljanje
Foto: PR FOTO
See concept predstavljanje
Foto: PR FOTO
See concept predstavljanje
Foto: PR FOTO
See concept predstavljanje
Foto: PR FOTO
See concept predstavljanje
Foto: PR FOTO
See concept predstavljanje
01.07.2016.
u 12:17
Okviri "veselih" boja i uzoraka našli su se na modelima sunčanih naočala, ali i na onima za dioptrijska stakla.
Pogledaj originalni članak

Galerija Velvet u zagrebačkoj Dežmanovoj ulici ugostila je mnoge trendsetere i one koji su se htjeli upoznati s francuskim brendom naočala See Concpet.

Nataša Janjić, Jelena Veljača, Danijela Trbović, Iva Balaban, Isabella Rakonić, Ivana Plechinger, Alis Marić, Ingrid Divković, Miran Kurspahić, Tihana Harapin i Saša Zalepugin i brojni došli su isprobati trendy naočale.

Okviri "veselih" boja i uzoraka našli su se na modelima sunčanih naočala, ali i na onima za dioptrijska stakla. 

See Concept je nastao 2010. g. u suradnji trojice prijatelja koji su sa svoje 24 godine osmislili naočale za čitanje na stalku. Inspirirale su ih olovke kojima se ljudi sami poslužuju na raznim šalterima. Naočale su odmah doživjele uspjeh i nazvali su ih – See Up. Iako su glavni kupci bile banke, mnogo ljudi ih je željeli imati i kod kuće pa su iz tog razloga izdali novu kolekciju za osobnu upotrebu – See Home. Zajedno sa See Home, izdali su i kolekciju See Magnet – naočale s magnetom koje se drže na hladnjaku.

Sve te kolekcije zajedno su ujedinili u jedno ime – See Concept.

2013. izdali su kolekciju naočala za čitanje te ubrzo nakon toga i sunčane naočale s dioptrijom i bez. Dizajn je bio jednostavan i trendi, a istovremeno su bile kvalitetne i cjenovno prihvatljive. Naočale su lagane, fleksibilne te su prikladne za sve dobne skupine, a izabrane su kao dio asortimana prestižnih dućana diljem svijeta poput Colette i Merci u Parizu, Harrodsa i Selfridgesa u Londonu, MoMA-e i Bloomingdale's-a u New Yorku te Istana u Tokyu.

Naočale dolaze u svojoj kultnoj i prepoznatljivoj ambalaži (kutija i mekana futrola) te su postale potpuni must-have proizvod koji pristaje uz sve.

>>TOP 10 najljepših hrvatskih plaža

>>Ovo ulje je tako ljekovito, a tako ga jednostavno možete napraviti sami

'NISMO DOVOLJNO ULAGALI GODINAMA'

Trumpove izjave zabrinule su ovu europsku državu, odmah su počeli ulagati u obranu: 'Nismo na prodaju'

Na Trumpove zahtjeve za vlasništvom i kontrolom Grenlanda je Grenlandski premijer Mute Egede rekao kako "nisu na prodaju", a dodao je kako bi Grenlanđani i dalje trebali biti otvoreni za suradnju i trgovinu, posebice sa svojim susjedima. Analitičari ističu kako je o ovom planu Danska raspravljala već duže vrijeme te kako to nije direktan odgovor na Trumpove komentare.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.