U SAD-u su pokrenute razne kampanje koje potiču ljude na cijepljenje protiv koronavirusa kako bi se život što prije vratio na staro, a jedna od kampanja privukla je posebnu pažnju.
Radi se, naime, o Budweiser tvornici piva čiji je marketinški odjel 15. travnja predstavio kampanju u obliku videozapisa na Twitteru. Kako bi potaknuli ljude na cijepljenje odlučili su svima onima, koji prime dvije doze, darovati pivo kao nagradu.
"Nitko ne može dočekati druženje s prijateljima - napravimo to na siguran način. Prve runde su na naš račun, ako se cijepite", otkrili su u reklami.
Pogledajte kako izgleda odjel u KB Dubrava gdje se brojni bore za život zbog koronavirusa:
Sve što osoba treba napraviti je priložiti dokaz o primljenim dozama - u obliku naljepnice na kojoj piše 'I got vaccinated', bedža s istim natpisom ili fotografijom s cijepljenja - na stranicu ABeerOnBud.com do 16. svibnja. Prvih 10 000 osoba koje to naprave dobit će poklon bon od 5 dolara, odnosno 30 kuna, s kojim se mogu počastiti pivom.
Nažalost, ova kampanja je samo za stanovnike SAD-a, starije od 21 godinu.
Kako prenosi UNILAD, Budweiser nije prvi brend koji se odlučio zalagati za cijepljenje stanovništva - prošlog mjeseca Krispy Kreme je objavio da će krafnama nagraditi svaku osobu koja dokaže da se cijepila. "Svi želimo da COVID-19 postane prošlost što prije i želimo podržati svakoga tko je odlučio zaštiti okolinu cijepljenjem", rekao je Dave Skena, šef marketinga.
Indija odobrila rusko cjepivo Sputnjik V:
😆 zele da se svi cijepe