Trend prodaje cidera - posebne kategorije alkoholnih pića dobivene fermentacijom soka od jabuke ili kruške - poput zapadnoeuropskih tržišta sve više slijedi i Hrvatska. Stoga je Carlsberg Croatia ovih dana, naime, prvi među hrvatskim proizvođačima portfolio na domaćem tržištu upotpunio Somersby ciderom, kojemu istraživanja predviđaju značajan tržišni potencijal.
U Velikoj Britaniji, gdje je posljednjih godina i te kako popularan, časopis Guardian cider je već proglasio "novim Chardonnayom". U skandinavskim zemljama prodaja cidera penje se i do 10 posto volumena prodanog piva, tako da je, slijedivši trend i potencijale te novootkrivene kategorije, Grupacija Carlsberg u Danskoj i Norveškoj još 2007. lansirala Somersby, koji joj nosi dvoznamenkaste stope rasta prodaje na godišnjoj razini.
U Carlsbergu tvrde kako je Somersby jabučni alkoholni cider u potpunosti spravljen od prirodnih sastojaka. Sadrži jabučno vino i sok od jabuke te šećer i prirodne arome kojima se postiže izbalansirana slatkoća i potpuni osvježavajući okus. Piće s mjehurićima ima 4,7 posto alkohola i poslužuje se rashlađeno u čaši s mnogo leda.