100% svoja

Četiri "obične" žene zaštitna su lica modne kampanje

Četiri "obične" žene zaštitna su lica modne kampanje
03.03.2011.
u 08:00
Dove i Fashion.hr odabranim komadima odjeće šalju poruku koja će inspiriraju žene da podignu samopouzdanje i “budu svoje“
Pogledaj originalni članak

Već sezonama na pisti Fashion.hr-a njihov partner Dove predstavlja rezultate inspirirane filozofijom stvarne ljepote. Svake godine ta suradnja donese unikatne kolekcije s potpisom najvećih domaćih dizajnera. Ove je sezone Robert Sever preuzeo ulogu kreativnog tumača kampanje stvarne ljepote, ovaj put s porukom “100% svoja“. Ta će poruka biti ispričana komadima odjeće koji svojom porukom inspiriraju žene da podignu samopouzdanje i “budu svoje“.

Za bijelu majicu Robert Sever ističe da ona predstavlja klasiku koja se miješa u različitim odjevnim kombinacijama.

“Kao glavni motiv izabrao sam ženske portrete koji se u kombinaciji s elementima flore pretvaraju u novi motiv stvarajući simbiozu žene i prirode”, kazao je Sever koji je odabrao četiri ambasadorice koje promoviraju priču “100% svoja”. One su Verica Kuštro (50), Jagoda Latinović Čaldarević (60), Silvija Gajdić (23) i Dragica Oršić (29), a njihovi portreti bit će izloženi u 5. paviljonu Zagrebačkoga velesajma od 11. do 13. ožujka.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.