Donacija

Četvrt milijuna kuna za edukaciju djece sa sindromom Down

Foto: Promo
Akcija reci Da
Foto: Promo
Akcija reci Da
Foto: Promo
Akcija reci Da
Foto: Promo
Akcija reci Da
Foto: Promo
Akcija reci Da
Foto: Promo
Akcija reci Da
16.09.2014.
u 11:02
U Hrvatskoj živi oko 1.600 osoba sa sindromom Down, a oko 900 ih je u dobi do 20 godina.
Pogledaj originalni članak

Akcija „Reci DA!“ koju su tijekom svibnja i lipnja provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska omogućila je djeci sa sindromom Down na području cijele Hrvatske najsuvremenije metode učenja i napredovanja.

Hrvatskoj zajednici za sindrom Down uručena je vrijedna donacija u iznosu od 243.247 kuna putem koje će biti nabavljeni računalni programi Boardmaker i tableti s dostupnim aplikacijama. Završetak akcije pozdravila je i mlada voditeljica Ivana Mišerić.

- U akciju „Reci DA!“ ušli smo sa željom da što većem broju djece sa sindromom Down omogućimo pristup najsuvremenijim metodama učenja uz koje najbolje napreduju. Roditelji djece sa sindromom Down su iznimno puno učinili na uključivanju djece u svakodnevni život te su se u posljednjih nekoliko godina izborili i za redovno pohađanje vrtića i škola. No, mnogima od njih su pomagala poput računalnih programskih paketa Boardmaker i tableta s aplikacijama nedostupna zbog visoke cijene. Zahvaljujemo stoga kupcima naših proizvoda koji su se uključili u akciju te našem partneru tvrtki Lidl Hrvatska koji se uz punu podršku odazvao akciji „Reci DA!“. Ova akcija nas je osnažila i u namjeri da nastavimo pružati podršku djeci čije su životne okolnosti otežane s partnerom Lidl Hrvatska ćemo na proljeće pokrenuti akciju za uređenje dječjih domova, najavio je Srđan Lisac, član uprave tvrtke Procter&Gamble za Hrvatsku.

Tijekom akcije u svibnju i lipnju ove godine tvrtka P&G je donirala kunu za svaki svoj kupljeni proizvod u trgovinama Lidla u Hrvatskoj, odnosno za kupnju proizvoda među kojima su Ariel, Pantene, H&S, Gillette, Lenor, Pampers, Old Spice i Jar.

- Društvena odgovornost i lokalne inicijative su u vrhu poslovnih prioriteta tvrtke Lidl Hrvatska. Veliko nam je zadovoljstvo što smo većem broju djece sa sindromom Down olakšali učenje i uključivanje u svakodnevni život, ali i što smo dodatno osvijestili javnost o potrebama, ali i mogućnostima osoba sa sindromom Down. Vjerujmo i da će nastavak akcije „Reci DA!“, usmjeren prema dječjim domovima također poboljšati i uljepšati svakodnevicu djece, izjavio je Boris Lukšić, predsjednik Uprave Lidl Hrvatska.

Donacija u iznosu od 243.247 kuna je u dogovoru s Hrvatskom zajednicom za sindrom Down ravnomjerno raspoređena lokalnim udrugama. U Hrvatskoj živi oko 1.600 osoba sa sindromom Down, a oko 900 ih je u dobi do 20 godina. Njihova edukacija je od samog rođenja iznimno važna kako bi što lakše svladali vještine potrebne za uključivanje u svakodnevne aktivnosti.

Foto: Promo

- U ime Hrvatske zajednice za Down sindrom, djece i roditelja koji djeluju u devet udruga za Down sindrom u Hrvatskoj zahvaljujemo se tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska što su prepoznali mogućnosti i potrebe djece sa sindromom Down u Hrvatskoj te kroz akciju „Reci DA!“ prikupili ovu prekrasnu i izuzetno vrijednu donaciju. Zahvaljujemo se sugrađanima koji su se uključili u kampanju i na taj način omogućili nabavu suvremenih i vrlo korisnih edukativnih pomagala za poboljšanje razvoja naše djece, njihovih mogućnosti i vještina, izjavila je predsjednica Hrvatske zajednice za Down sindrom, Dinka Vuković.

Tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska početkom iduće godine nastavljaju akciju „Reci DA!“, a ona će biti usmjerena prema uređenju 14 dječjih domova čiji je osnivač Republika Hrvatska. U pripremama za početak akcije sudjeluje i Ministarstvo socijalne politike i mladih koje je pružilo potporu projektu.

- Pozdravljamo inicijativu tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska u poboljšanju kvalitete života djece u dječjim domovima. Odgovornost za bolje i ljepše odrastanje djece je na svima nama te nam je izuzetno drago što se i privatni sektor uključuje i pomaže. Vjerujemo da će akcijom "Reci DA!" dječji domovi dobiti priliku da sami izaberu sto im je najpotrebnije i u skladu s ciljevima struke, a to je sto manji broj djece u dječjim domovima i odrastanje u obiteljskom okruženju uz svu pomoć sustava socijalne skrbi. Akcija "Reci DA!" koja je upravo provedena primjer je konkretne pomoći i suradnje s udrugama. Vjerujemo da će nastavak akcije na proljeće biti jednako uspješan, rekla je pomoćnica ministrice za socijalnu politiku, Iva Prpić.

>>Obožava povijest i geografiju, ali opet nema asistenta u nastavi

>>Biološki roditelji bolesnog sina ostavili surogat-majci

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.