Kad je hollywoodska glumica Hailee Steinfeld prošle godine sa samo 14 godina postala zaštitno lice kampanje modne kuće Miu Miu, mnogi su bili zgroženi smatrajući kako je premlada da bi promovirala tako luksuzan brend.
A na tragu mlade Hailee je i glumica Chloe Moretz, koju je Max Mara ove godine proglasila "filmskim lice budućnosti" zahvaljujući glumačkim postignućima te zato što je utjelovljenje stila i profinjenosti, kako su objasnili.
Možda joj je baš ta nagrada pomogla i da je američki tinejdžerski brend Aeropostale angažira kao svoju modnu ambasadoricu. Chloe, koja trenutačno snima remake horor-filma "Carrie" u kojem je dobila glavnu ulogu, bit će zaštitno lice i kampanje (čija će tematika biti povratak u školu), a i sudjelovat će u osmišljavanju internetske stranice brenda.
No jedanput je Chloe u intervjuu priznala i kako joj mama ne dopušta da kupuje dizajnersku odjeću, stoga ne čudi što je 15-godišnja Chloe pristala biti modna glasnogovornica brenda zaduženog za tinejdžere od 14. do 17. godine:
– Ja imam samo 15 godina. Ako ću već tako mlada raditi kampanju za luksuzne brendove, što ću onda raditi sa 20 godina. Još sam prilično nova u modnom svijetu i ne želim odmah nagomilati kampanje u prvih nekoliko godina. Moram nešto ostaviti i za budućnost.
Chloe Moretz: Premlada sam da predstavljam luksuzne brendove
Pripremite se na vrijeme: Top 25 luksuznih parfema koji mogu biti idealan poklon svakoj ženi
FOTO Div u ruševinama: Ovako danas izgleda tvornica koja je hranila cijelu Jugoslaviju
Šećerana je ugašena 1. ožujka 2021., kada je većina od 202 radnika otišla iz tvrtke uz otpremninu, a iza tvornice ostaje jedino vrijedna građevinska parcela
Neobična obavijest osvanula u zgradi u Hrvatskoj, ljudi su zgroženi: 'Isti problem i kod nas'
Imate li vi sličnih obavijesti u svojim zgradama? Koja je najneobičnija poruka koja je kod vas osvanula? Šaljite nam na dojavi@vecernji.net
Sve popularnija vrsta kupovine, koju vole i Hrvati, mogla bi 'isprazniti' šoping centre, no je li sigurna?
Nužnost svakog hotela postaje jedna usluga bez koje neki neće opstati na tržištu: 'To je budućnost'