SNIŽENJA

Ciljano u shopping, po cipele u outlet, po jaknu u središte grada

Foto: Pixsell
Ciljano u shopping, po cipele u outlet, po jaknu u središte grada
25.05.2010.
u 10:01
Kako je vrijeme sezonskih rasprodaja počelo dva mjeseca prije, porasle su i navale na trgovine s modnim markama.
Pogledaj originalni članak

Kako je vrijeme sezonskih rasprodaja počelo dva mjeseca prije, porasle su i navale na trgovine s modnim markama. Iako je mnogo onih koji samo gledaju, sniženja do sedamdeset posto izmamila su i povećno trošenje.

Obišli smo domaće dućane koji nude top sniženja i među njima problali “it” komade koji će unaprijediti svaku garderobu. Prilika koja se ne propušta, pa čak i ako morate ispeglati karticu za plaćanje u ratama, kupnja je u "in" Sportini, gdje dizajnerske traperice možete kupiti za 600 kuna. Prije sniženja stajale su više od dvije tisuće kuna.

Uvjereni da se dijeli

“Padate” li na marke, oduševit će vas i akcije u Heruc Galeriji, gdje je odjeća s potpisom Done Karan i Ganrielle Sthrele snižena 30 posto. U najvećoj shopping meki u Hrvata, Westgateu, sniženja su od 40 do 50 posto, a najviše se kupuje u dućanima s urbanim brendovima.

Da su akcije urodile plodom, najbolje svjedoči i izjava Westagtea, u kojoj ističu da im je porastao broj posjetitelja i transakcija.

- Sniženja su mi došla kao melema na ranu. Mjesecima nisam ništa kupila, i mislila sam da moram čekati srpanj da se nagradim nekom krpicom na akciji, ali kad sam vidjela da su u dućanima popusti, kartica je sam ”skočila iz novčanika” - ističe tajnica Marija Mikulandra, koja je pronašla pet top komada na sniženjima (njezin izbor donosimo vam i mi).

- Haljinicu sam vrebala tjednima, ali bila mi je preskupa, ali čim su cijenu spustili, morala je biti moja, dodaje Marija koja napominje da kupujući na rasprodaji ima osjećaj da je na dobitku.

S tim se zaključkom slaže i life coach Ivona Mikulčić, koja ističe da se ljudi često na rasprodajama ponašaju iracionalno jer misle da dobivaju više nego što daju.

- Kada kupe torbu, cipele i odjeću snižene pedeset ili više posto, većina ljudi uvjeri se da im je to darovano, upoće nisu svjesni toga da trgovci i sa sniženjem knjiže zaradu - ističe Mikulčić.

I kupnja za 20 kuna veseli

Bilo kako bilo, rasprodaje vesele sve. I oni koji nemaju, iscijedit će koju kunu iz džepa i nagradit se sitnicom - makar naušnicama ili ogrlicom za 20-ak kuna.

Oni kojima je, pak, na raspolaganju veći budžet, za tisuću ili dvije kuna pronaći će uistinu vrhunske komade, klasike koje iz mode neće izaći još nekoliko sezona. Dobar su primjer bijele traperice, pismo torba od kože, kvalitetan sat kojemu je cijena prepolovljena.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.