Sjedinjene Države

Crni petak - dan kojim počinje sezona božićnog kupovanja u Americi

Foto: Boris Ščitar/PIXSELL
Crni petak - dan kojim počinje sezona božićnog kupovanja u Americi
27.11.2009.
u 08:00
Trgovci se ne nadaju velikoj zaradi. Prošlogodišnja sezona kupovine darova bila je najgora u četiri desetljeća, a ni ova godina neće biti bolja.
Pogledaj originalni članak

U Sjedinjenim Državama danas je tradicionalni Black Friday - Crni petak, dan kojim počinje sezona božićnog kupovanja, prenosi Glas Amerike (VOA).

Za razliku od prijašnjih godina kad su trgovine nudile najveća sniženja po ranojutarnjem otvaranju, ove godine mnogi trgovci odlučili su se ponuditi sniženja dan ranije i tako, možda, preduhitriti konkurenciju.

Na taj način možda će se izbjeći stampeda kupaca poput prošlogodišnjeg u jednoj trgovini Wall-Marta kad su jednog od zaposlenika pregazili te je umro.

Trgovci se ne nadaju velikoj zaradi. Prošlogodišnja sezona kupovine darova bila je najgora u četiri desetljeća, a s milijunima građana koji su ove godine ostali bez posla mali su izgledi da će se situacija po trgovce znatnije popraviti, objavila je VOA.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

OG
ogozdo
10:49 27.11.2009.

Bajram Šerif Mubarek Olsun

Avatar punkufer
punkufer
09:41 27.11.2009.

Jadna je zemlja i jadni su ljudi kojima se Božić svodi na trčanje po trgovinama i kupovanje šarenih tričarija. Čak i ateisti bi u to vrijeme mogli i morali uživati u ugođaju, u druženju s obitelji i bliskim osobama. A vjernici naročito. Božić nije u lijepo zamotanom paketu već u srcu i osjećaju.

OF
odd_fellow
10:18 27.11.2009.

punkufer... lijepo rečeno, ali što da ljudi rade? Posao je dosadan i besmislen, obitelj (ako uopće postoji) je \"war zone\" puna svađa i obračuna, zajednica ne postoji, svuda nasilje i kriminal, betonske i mehanizirani okoliš itd. U takvim okolnostima kupovanje i trošenje postaje jedini \"smisao\" i \"dobar život\". I da, svako smanjenje potrošnje znači povećanje nezaposlenosti, kako možemo vidjeti zadnjih godinu i pol. Te dvije stvari zaboravljaju kritičari potrošačke industrije.