Kupnja velikog pakiranja određenog proizvoda u supermarketu ne znači nužno i uštedu. Kupci gotovo nikako ne mogu odrediti koji proizvod kupiti i u kojoj količini i pri tome proći povoljno, a čak 86 posto kupaca pretpostavlja da veće pakiranje znači i uštedu! Nova britanska studija pokazala je da svaki peti kupac nije uspio pronaći u ukupnoj ponudi svakodnevnih proizvoda onaj najjeftiniji (primjerice, kavu i gljive), prenosi Daily Mail.
Ovakve teškoće postaju ozbiljan problem za obitelji, osobito sada, kada mnogi traže način kako uštedjeti na hrani. Istraživanje Lightspeed Researcha pokazalo je i kako svaki deseti kupac u kupnju sa sobom nosi i kalkulator kako bi što jednostavnije izračunao koji mu se proizvod najviše isplati kupiti. Do zbrke dolazi kada kupci pokušavaju izračunati cijenu po gramu, kilogramu ili litrama i tada pokušavaju usporediti cijene različitih pakiranja.
Zato služe katalozi koje dostavljaju u poštanske sandučiće. Bolje rečeno, to je prigoda za \"nabiflati\" cijene napamet kad su doista prilika i kasnije se s tom cijenom \"u glavi\" zaputite u trgovinu i ne kupujete dotičan proizvod nego po toj povoljnoj cijeni. Primjerice, napolitanke imaju dobru cijenu 22 kn/kg ili kutija sardina 4,50 kn. Tko ne zna te niske cijene nego \"uzlebdi\" u trgovini i onda trpa redom u kolica - sâm si je kriv... Uz napomenu da postoje trgovački lanci gdje nikad, ali bukvalno nikad, nema povoljne kupnje odnosno \"igraju\" se s kupcima na razinama cijena 30 do čak 70 % višim od ostalih. DM parf. trgovine je tipičan slučaj jer se toalet papir ili šampon iste marke mogu kupiti drugdje upola njihove cijene.