Kada bi Djed Božićnjak postao brend, vrijedio bi 1,6 bilijuna dolara i bio bi najvrjedniji brend na svijetu, piše Reuters.
- Procjenjujemo kako će se samo ovog Božića 'okrenuti' oko 800 milijardi dolara u trgovini. U to treba ubrojati i oko 500 milijardi dolara za troškove transporta te oko 200 milijardi za smještaj i hotele. To su vrlo ozbiljni iznosi. Svi oni se odnose na božićne blagdane u kojima glavnu riječ vodi Djed Božićnjak - kazao je stručnjak za brendove David Haigh te dodaje kako ono najvažnije što veliki svjetski brendovi mogu naučiti na primjeru Djeda Božićnjaka je da treba biti prilagodljiv.
- U svakoj državi ima različito ime i malo drugačiju osobnost. Pa je globalni brend koji je prihvaćen u lokalnim sredinama - kaže Haigh te dodaje kako u njegovoj popularnosti ne treba zaboraviti i element razdraganosti i veselja. Bitna stvar koja je pomogla "brendu" Djeda Božićnjaka je i ugovor sa Coca-Colom 30-ih godina 20. stoljeća. Tim ugovorom se nije stvorio lik u slavnoj crveno-bijeloj odjeći, ali je pomoglo činjenici da se njegova popularnost raširi svijetom. Od Meksika do Bjelorusije ili Španjolske do Južne Koreje - njegov lik je jednak svugdje u svijetu. Njegova vrijednost je rasla kako ga je više država prihvaćalo.