manje je više

Evo 5 dobitnika paketa Ariela od 1,4kg dostatnih za 20 pranja

Foto: Ariel
Ariel
Foto: Ariel
Ariel
Foto: Ariel
Ariel
Ariel
09.05.2014.
u 11:42
5 najbržih čitatelja koji su nam se javili nagrađujemo paketom Ariela 1,4kg, svaki je svaki dostatan za 20 pranja).
Pogledaj originalni članak

Ariel je predstavio novi koncentrirani prašak za rublje, pokazujući da je manje zaista više.

Ariel razumije kako se u svakodnevnom životu susrećemo s velikim brojem izazova, a vremena imamo sve manje te se od nas očekuje veća učinkovitost.

Zato Ariel konstantno istražuje nove mogućnosti i svojstva proizvoda kako bi se oni uspješno nosili sa svim zahtjevima pranja, davali odlične rezultate, a sve to s koncentriranom snagom novog praškastog Ariela koja podrazumijeva:

  • Nove, bolje i učinkovitije sastojke za čistoću.
  • Svjež, nov miris i nov dizajn pakovanja.
  • Manje kemikalija, u usporedbi s nekoncentriranim deterdžentom.

5 najbržih čitatelja koji su se javili na mail javi@vecernji.net s porukom sadržaja ARIEL nagrađujemo s paketom Ariela 1,4kg, svaki je svaki dostatan za 20 pranja.

Dobitnici: Gabriela Hodak, Miroslav Šušak, Igor Tomeković, Marina Čepeljnik i Gordana Birač

S novim koncentriranim Arielom trebate manju dozu praška za još bolje re­zultate nego ranije.

Nova preporučena doza je 70 g umjesto prijašnjih 100 g po pranju!

Ništa manje važno - manja pakovanja Ariela znače da ćete ih lakše nositi kući iz kupovine te da će zauzimati manje mjesta u vašem domu! I što je najbolje: to manje pakovanje donosi jednak broj pranja!

Kutiju Arielovog koncentriranog praška potrebno je uvijek držati zatvorenom i izvan dohvata djece.

Ariel je dostupan u svim trgovinama, a možete izabrati između 4 varijante:

  • Mountain Spring za bijelo rublje,
  • Color za šareno rublje,
  • White Flowers za dugotrajniju svježinu
  • Touch of Lenor s dodanim omekšivačem Lenor.

Napredna kombinacija tehnologija novog Arielovog koncentriranog praška bijelo čini bijelim te oživljava boje vaše odjeće.

Foto: Ariel

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.