SAD Idoli djece se ugojili za kampanju o zdravlju

Debelom Barbie protiv fast fooda

19.02.2009.
u 22:11
Pogledaj originalni članak

Lijepa i vitka Barbie udebljala se 30 kilograma i s pravom zaslužila nadimak Barbie XXL. Najpoznatija lutka na svijetu, koja je nedavno proslavila 50. rođendan pokazavši da unatoč zrelim godinama i dalje izgleda savršeno, preko noći se pretvorila u gojaznu i neuglednu kreaturu.

Cilj transformacije iz ljepotice u debeljucu dio je nove kampanje američke organizacije Active Life Movement, koja pod geslom “drži debljinu podalje od svoga djeteta” želi senzibilizirati roditelje na problem sve većeg broja pretile djece i adolescenta, kojih je, prema statistikama, u SAD-u oko 9 milijuna.

U organizaciji se nadaju da će se djevojčice, a i njihovi roditelji, zabrinuti i učiniti nešto za zdravlje svojih mezimica kad, umjesto nekad seksepilne nasmiješene “majke svih lutaka” koja drži do sebe, ugledaju lijenu pretilu plavušu odjevenu u pretijesni ružičasti topić i capri traperice koje otkrivaju nabrekle listove i gležnjeve kako tupa izraza lica zavaljena leži na krevetu, okružena gomilom prazne ambalaže nezdrave hrane.

No, Active Life se pobrinuo da na problem pretilosti i posljedice za zdravlje upozori i roditelje muške djece, te je za dečkiće odabrao lik Supermana, koji se od naočita letećeg heroja pretvorio u truta s podbratkom i trbušinom. Umjesto da u zavidnoj formi leti i spašava ljude u nevolji, Superman, zavaljen u fotelju pred TV-om, jede kalorični sladoled, navodno od čokolade.

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr