Promo

Dečko iz susjedstva postao Brend guru – stručnjak za brendiranje

Foto: PR FOTO
Brend guru
Foto: PR FOTO
Brend guru
VL
Autor
PR Članak
01.06.2015.
u 16:30
Novi standardi, novo vrijeme, novi heroji. 'On' budnim okom svakodnevno skenira po internetu i trenira svoj izoštren smisao za brend. Lukavo se probija kroz šumu reklama, oglasa i PR-ova i sanja neko bolje sutra, neke bolje kampanje, ideje... Tko je on?
Pogledaj originalni članak

Predstavljamo vam superheroja današnjice – on je moćan, jak, hrabar i neustrašiv, a opet meka srca, topao i drag. Dečko iz susjedstva, uvijek spreman pomoći slabijima i dobaciti neku lijepu riječ. Nemoćne bakice vodi preko ceste, a tvojih 5 pasa k'o od šale prošeće. Osvaja svojim neodoljivim šarmom, brižan je i pažljiv. Pouzdan je, kvalitetan, kreativac, različit od drugih i svi ga vole.

Svakog jutra trenira svoj izoštren smisao za brend, lukavo se probijajući kroz šumu reklama, oglasa i PR-ova. Pod tušem pjevuši slogane i slaže rime, a ako ga probudiš usred noći nabraja sve svjetske brendove i to po abecedi. Logotipe crta zatvorenih očiju i sanja neko bolje sutra, neke bolje kampanje, ideje...

Konkurenciju jede za doručak, pa je niti nema, jer je jednostavno najbolji, iznad svih.

Trebate stručni savjet, odgovor na važno pitanje ili brend strategiju? Želite postati Superbrand? Prepuštamo vas superheroju današnjice – Superbrandku.

Predstavljamo Superbran(d)ka – junaka iz susjedstva:
Ime: Superbran(d)ko, za ekipu može i bez d.
Spol: muško
Visina: 190 cm
Kilaža: 120 kg
Zanimanje: Brend guru – stručnjak za brendiranje
Zvanje: Superheroj

Komunikacija koju smo ove godine odlučili postaviti na nove temelje, dovodi Superbrands u jedan sasvim drugi kontekst. Postavljamo nove standarde, a s njima ćemo se približiti potrošaču kako bi ovu prestižnu oznaku Superbrands percipirao malo osobnije.” – kažu nam iz Superbran(d)kove ekipe.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr