Roditelji koji djeci kupe kompjuter, u nadi da će to pomoći njihovom školskom uspjehu, mogu napraviti više štete nego koristi. Američki istraživači su upozorili da dostignuća u matematici i čitanju mogu biti manja kod djece koja koriste kompjuter kod kuće. Računala su posebno loše utjecala na djecu koja dolaze iz nesređenih obitelji, gdje roditelji ne nadziru što dijete radi za kompjuterom.
Amerikanci su usporedili informacije o vlasnicima kompjutera sa rezultatima godišnjih testova 150.000 učenika u dobi od deset do 14 godina. Mogli su usporediti dječje rezultate prije i nakon što je kućanstvo nabavilo kompjuter. Također su usporedili rezultate one djece koje imaju kompjuter i one koja im nikad nisu imali pristup. Negativni rezultati na čitanje i matematiku bili su “skromni, ali značajni”, kako su opisali. Očito je da su učenici radije surfali internetom, igrali igrice i dopisivali se s prijateljima nego koristili kompjuter za domaće zadaće. Ovo je istraživanje provedeno od 2000. do 2005., prije uspona društvenih mreža poput Facebooka, za koji se smatra da bi imao još lošiji utjecaj.
Istraživač profesor Jacob Vigdor kaže da odrasli mogu misliti o računalima kao o dobrom oruđu, ali prosječno dijete ne dijeli tu percepciju. Istraživački tim smatra da djeca računala najbolje koriste kad ih roditelji nadziru. Ipak, istraživači priznaju da upotreba kompjutera može poboljašti dječju sposobnost služenja tehnikom, što se nije mjerio ovim testom, a to može djeci kasnije pomoći u životu.
Na djecu nisu loše djelovala računala, nego nebriga roditelja. Da nema računala, bila bi to ulica, droga, alkohol, cigarete, bilo što. U posljednje vrijeme je nastala prava poplava besmislenih članaka i kojekakvih \"analiza\":