Početkom 20. stoljeća brkovi su bili modni vrhunac svakog muškaraca.
"Ubila" ih je pojava jednokratnih žileta i mašinica za brijanje, ali ti se ukrasi muškog lica polako i sigurno vraćaju na velika vrata. No, upravo je u studenom dobar brk u središtu i ženske i muške pozornosti jer baš tada muška lica krasi iz humanitarnih razloga. Studeni je, naime, postao "Movember", a ime je dobio spajanjem engleskih riječi moustache (brk) i november (studeni).
Tako je nazvan pokret koji okuplja velik broj muških poklonika spremnih prihvatiti izazov puštanja brkova, a sve kako bi muškarce upozorili na to da je studeni mjesec borbe protiv raka prostate, kako bi ih osvijestili i upozorili na važnost preventivnih pregleda jer pravi je cilj promijeniti lice zdravlja muškaraca.
Ove godine u akciju se uključila i ekipa zagrebačke brijačnice Green Deco. Kako bi podržala ovu iznimno važnu akciju, u studenom će besplatno uređivati, trimati, voskati i polirati svakog potencijalnog brkonju, a dobrotvorni prilozi bit će prikupljani za Hrvatsku ligu protiv raka.
Movember će u Green Decou završiti krajem mjeseca, u subotu 28. studenog, izborom najboljeg brka.