PROMO

Dok Britanci, Skandinavci i Amerikanci bukiraju, Nijemci zasad odgađaju luksuz, govore podaci turističke agencije My Luxoria

Foto: Promo
My Luxoria
Foto: Promo
My Luxoria
Foto: Promo
My Luxoria
Foto: Promo
My Luxoria
11.04.2023.
u 14:36
My Luxoria, hrvatska turistička agencija specijalizirana za najam luksuznih vila i kuća za odmor na području cijele Hrvatske, iznijela je podatke prikupljene u prva dva mjeseca bukinga. Podaci pokazuju da se kriza u Njemačkoj prelijeva i na tržište luksuznog smještaja pa tako Nijemci, naše najvažnije emitivno tržište, zasad odgađaju luksuz.
Pogledaj originalni članak

Prema podacima agencije My Luxoria za prva dva mjeseca bookinga, rezervacije iz Njemačke predstavljaju samo 35% svih rezervacija za 2023. godinu. Za usporedbu, proteklih je godina njemački udio iznosio 60%, dok su se u preostalih 40% rezervacija smjestile sve ostale zemlje EU i svijeta.

Traži se let više

Zahvaljujući gostima iz skandinavskih zemalja te onima iz Ujedinjenog Kraljevstva i Sjedinjenih Američkih Država, booking je odličan. Ipak, pojačani interes gostiju iz Ujedinjenog Kraljevstva i Sjedinjenih Američkih Država nailazi na problem nedovoljnog broja letova prema Hrvatskoj.

Osim toga, dio tih letova ima dolaske i odlaske utorkom ili četvrtkom, što gostima znatno otežava rezervacije željenih kuća koje su većinom raspoložive samo u terminima od subote do subote. Agencija My Luxoria se nada, baš kao i njihovi avio gosti, kako će se prije sezone uvesti dodatne avionske linije.

Prva sezona u schengenskom prostoru

Foto: Promo
My Luxoria

"Budući da većina naše sezone počiva na autogostima, članstvo Hrvatske u schengenskom prostoru olakšat će dolazak gostiju i smanjiti gužve ovoga ljeta. Zbog krize u Njemačkoj ta činjenica još uvijek nije dovoljan motivator za booking. Očekujemo da će Nijemci ipak biti najbrojniji gosti u kućama za odmor, ali takav rasplet ćemo vjerojatno vidjeti tek u last minute periodu", izjavila je Ankica Ćaleta, vlasnica i direktorica agencije My Luxoria.

Foto: Promo
My Luxoria

Hrvatska agencija svjetskog ugleda

My Luxoria je jedna od tri turističke agencije u Hrvatskoj koje se bave isključivo iznajmljivanjem vila s bazenima. Posljednjih godina My Luxoria ulaže značajna financijska sredstva u povećanje globalne vidljivosti brenda na tražilicama i u medijima. Agencijski portfolio brzo raste, a tijekom 2022. godine u ponudu su dodali 400 novih vila. Rezultat je to ulaganja u vlastiti razvoj, ali i znak povjerenja iznajmljivača u snažan brend.

Uzlazni trend prate i prihodi agencije koji svake godine organski rastu 250%, kao i dobit koja je u 2022. narasla za izvrsnih 700% u odnosu na godinu prije. Glavni cilj agencije My Luxoria je zadržati stručnost i relevantnost, kao i svoju poziciju iskusnog savjetodavca i pouzdanog partnera, a dosadašnji je poslovni uspjeh pravi odraz ove dediciranosti.

Foto: Promo
My Luxoria

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr