Talijanska modna kuća Dolce&Gabbana prvi će put dizajnirati kolekciju za djecu koja će svjetlo dana ugledati već ovog ljeta, točnije u srpnju. Linija će biti dostupna za djecu do 10 godina i, naravno, težit će se eleganciji kojom odišu i kolekcije za odrasle.
– Ja ne znam puno o tom dječjem svijetu, ali Domenicov brat ima djecu u dobi od tri do šest godina. Zapravo je ta dječja linija zamišljena kako bi se naša modna kuća širila dalje na tržištu, i to u smislu proizvoda i obrtništva. Ona je hommage Italiji i našoj tradiciji. To je dio naše kulture i označava jedan od najvažnijih trenutaka u životu – rekao je Stefano Gabbana.
Ponuda će zaista biti raznovrsna, a uključivat će od odjevnih predmeta za dan i plažu do cipela i modnih dodataka. Iako će posvetiti pažnju materijalima i krojevima, Domenico Dolce i Stefano Gabbana kažu kako im je praktičnost na prvome mjestu.
– Razgovarali smo s jako puno majki jer kolekcija mora biti praktična. Kroz razgovore smo naučili jako puno toga o detaljima. Primjerice, djeca se bolje osjećaju u majicama bez rukava jer su tako slobodnija. Djeca ne žele da ih odjeća stišće – rekao je Domenico Dolce portalu WWD.
Dolce&Gabbana prvi će put dizajnirati kolekciju za djecu
FOTO Ukrajinci objavili fotografije 'Orešnika', pogledajte kako izgleda raketa koja uništava sve pred sobom
Rusija je raketu nazvala Orešnik (Lješnjak) i tvrdila da je nemoguće presresti je protuzračnim sustavima. Ukrajina je izjavila da je oružje dostiglo brzinu veću od 13.000 km/h (8.000 mph) na putu prema gradu Dnipru u četvrtak
Potonuo brod pun turista: Nestalo najmanje 45 ljudi, pokrenuta velika operacija spašavanja
Oko 5:30 ujutro po lokalnom vremenu član posade poslao je signal za pomoć s broda. Zatim je nestao s radara i kontakt je izgubljen.
Preživjeli su biblijsku katastrofu, a sad govore za Večernji list: 'Tada smo shvatili da je ozbiljno i da ljudi već umiru'
– Pogledao sam ispod plahte, imala je duboku posjekotinu na trbuhu koji je bio otvoren, izgledalo je kao napad morskog psa – govori nam Paul Murray o spašavanju svoje tadašnje djevojke, a sadašnje supruge Sally
Što smo naučili iz razvoda poznatog holivudskog para?
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima