PROMO

Domaće, a svjetsko: Nova linija napitaka na bazi kave, bez laktoze i pogodna za vegane

Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company
Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company
Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company
Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company
Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company
Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company
Anamaria Company
17.01.2024.
u 13:26
Novi dokaz da hrvatske tvrtke itekako prate svjetske trendove
Pogledaj originalni članak

Recentne statistike pokazuju kako oko čak 65 % svjetskog stanovništva ima smanjenu sposobnost probave laktoze, dok nešto više od 1 % populacije čine vegani, a 22 % vegetarijanci. Bez obzira radi li se o odabiru zbog etičkih načela ili zdravlja, činjenica je da mnogi danas više pozornosti obraćaju na zdrav život i prehranu. Navike se mijenjaju u pozitivnom smislu, zbog čega brojni certifikati na ambalažama proizvoda u posljednje vrijeme više nisu ekskluziva, već nužnost koju traže potrošači.

Porast alergija i intolerancija te potreba za promjenom načina života i prehrane, sve se više odražava i na pomake u industriji napitaka - i to baš onoj koja se odnosi na mnogima omiljeni ritual s kojim tradicionalno započinju dan.

Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company

Ovo, volumenom jedno od najvećih globalnih tržišta, vrlo spremno odgovara na potrebe današnjih konzumenata. Primjerom to dokazuje i renomirani domaći proizvođač s dugom tradicijom na hrvatskom tržištu Anamaria Company – tvrtka koja je nedavno lansirala svoju prvu liniju instant mješavina bez laktoze koja je uz to prikladna i za vegane. S dodatnim Kosher i Halal certifikatima, njihove nove mješavine - u obliku klasičnog Cappuccina te 2u1 i 3u1 napitaka - rezultat su posebnog načina proizvodnje u kojemu se naglasak stavlja na brigu o životinjama te ne sadrže dodatke koji se protive načelima veganstva.

Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company

Intolerancija na laktozu nedostatak je dovoljne količine enzima laktaze za razgradnju laktoze koja je prirodno prisutna u mlijeku. Intolerantne osobe stoga mogu ili potpuno izbjegavati sve mliječne proizvode ili konzumirati mliječne proizvode u kojima je laktoza već unaprijed razgrađena i time probavljivija. Zdraviju i „lakšu“ verziju napitka za razbuđivanje svima koji žele brinuti o svom zdravlju, a pritom se ne odreći omiljenog rituala, upravo je ono što je ponudio domaći proizvođač kave.

Foto: Danko Šimunović
Anamaria Company

Iako s 3,8 kg po glavi stanovnika Hrvatska nije među top pet zemalja u Europi po potrošnji kave (čak je i iza „susjeda“ poput BiH, Srbije i Slovenije), kava jest neodvojiv dio naše tradicije i kulture. U režiji uglednog hrvatskog proizvođača, nova linija napitaka na bazi kave, sada je dostupna u bolje opskrbljenim trgovačkim lancima u hvalevrijednoj 'lakšoj' varijanti bez laktoze, za zadovoljstvo dostupno svima – bez ograničenja.

Više informacija potražite na: www.anamaria.hr.

Anamaria Company

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr