Sa svojim brendom Adria, pod kojim već osam godina plasira tradicionalne i inovativne ručno rađene delicije, tvrtka Dupin je ove godine svoje proizvode predstavila na sedam sajmova u prehrambenoj industriji – u Kölnu, Dubaiju, Singapuru, Shangaju, Bangkoku, Kosovu, i sada u Abu Dhabiju. No, s krajem tekuće godine ne staje izlaganje na samjovima. U idućoj godini svoje proizvode planira predstaviti na još šest sajmova.
Kontinuiranim izlaganjima na sajmovima tvrtka planira sklopiti šest ugovora o izvoru što će dovesti do zapošljavanja novih djelatnika.
„Zahvaljujući ulasku u Europsku uniju i uklanjanu carinskih barijera sa zemljama članicama okrenuli smo se izvozu naših proizvoda na tržišta EU. To nam je uvelike olakšalo cijeli proces izvoza i naravno da nas potiče da izvozimo više i osvojimo što više europskih tržišta. No, osim na tržišta EU, brend Adria i dalje širimo i na tržišta izvan granica Europske unije. Konstantnim otvaranjem novih tržišta i jačanjem udjela na postojećim izvoznim tržištima želimo naše proizvode učiniti dostupnima i prepoznatima diljem svijeta”
Budućnost poslovanja tvrtka Dupin vidi u razvoju svojeg branda Adria i njegovom izvozu. Pod brendom Adria tvrtka konstantno plasira nove, inovativne proizvode na tržište. Na sajmu u Abu Dhabiju koji se održava od 10.-12.12.2018. posjetitelji će imati priliku pogledati i degustirati najprodavanije Adria proizvode – Adria čokolade, lokume i tartufe, a bit će predstavljeni i novi proizvodi – Adria keks s okusom ružmarina ili višnje i novo vrhunsko Adria ekstra djevičansko maslinovo ulje.
„Svakako nam je u planu nastaviti s razvojem novih proizvoda i osvajanjem novih tržišta. Shodno tome povećavat će se i naša ulaganja i zapošljavanja” .