Na prvi pogled izgledaju kao studoši koji moraju još mnogo naučiti dok razgledavaju police s tenisicama. No oni s ponosom gledaju svojih ruku i umova djelo – tenisice Jots, liniju urbane obuće njihove obiteljske tvrtke Mr. Joseph. Proizvesti nešto novo u Hrvatskoj nije lako čak ni u vrijeme kad cvjetaju ruže, a kamoli sad. Ali 25-godišnji Domagoj Boljar i godinu mlađi brat Hrvoje hrabro su učinili baš to.
Urbani brend
– Brend je od ideje, dizajna, proizvodnje, stvaranja robne marke i marketinške strategije ostvarilo troje ljudi: tata, brat i ja. I to s budžetom kojim netko ne bi mogao pokriti dvije reklame – sa zanosom govori Domagoj prisjećajući se kako su uz nevjerojatan trud uspjeli u vrlo kratkom vremenu na tržište dovesti proizvod iza čije kvalitete neupitno stoje.
Oko Jotsica se bez sumnje vrti zanimljiva priča. Prepoznatljiv logotip, nastao prema oznaci na kartama koja vam govori gdje se nalazite, zvučna skraćenica izraza “Johnny on the spot” koji označava osobu koja je spremna pomoći, atraktivna internetska stranica te gerilsko oglašavanje na Facebooku, Twitteru i MySpaceu vodi u jednom smjeru.
Tenisice za Europu
– Ne želimo masovan proizvod nego poluunderground. Ciljamo na urbane trgovine u europskim gradovima, a naše su tenisice već u moskovskim trgovačkim centrima – otkriva Domagoj, a Hrvoje dodaje:
– Prirodno je krenuti sa svog tržišta, ali najvažnije je Jotsice plasirati na strano tržište.
Iako svjesni posla koji su obavili, neće vam pokušati prodati priču kako se uvijek može uspjeti ako ste uporni, nego skromno kažu da su imali sreće jer im je otac Josip dao priliku.
– Svatko je u obitelji stručnjak za nešto i to drugi poštuju. Mama vodi knjige, ali važnije je da nas podsjeti da moramo jesti. Dok smo radili na ovom, zaboravljali smo to – smije se Hrvoje.
Braći Boljar možemo poželjeti sreću te se nadati da će poslužiti kao primjer, ali ne mladima, nego onima koji im moraju dati priliku.
Domagoj i Hrvoje tvorci su prvih urbanih hrvatskih tenisica Jots
Donatella Versace modna je ikona: Evo kako se poznata dizajnerica mijenjala tijekom godina
FOTO Novak Đoković kupio raskošnu vilu uz privatnu plažu na Jadranu koja vrijedi milijune
Naime, Đoković je kupio nekretninu u blizini vile svog prijatelja Jugoslava Karića, koji mu je pomogao da odabere idealnu oazu mira u Crnoj Gori, gdje voli boraviti ljeti kada mu to teniske obaveze dopuste
Novi porezni režim mijenja hrvatski turizam: 'Čovjek ima tri apartmana, ali samo jedan ostavlja za turiste...'
Hrvatska ima smještajne kapacitete za koje zainteresiranih ima samo mjesec-dva, a ostatak godine zjape prazni. No potražnja za stambenim prostorom iz godine u godinu zbog uvoza radnika sve je veća
Ova bolest godišnje pogađa više od 850 milijuna ljudi, simptomi su nespecifični, a ključ je prevencija
Svake godine, drugog četvrtka u ožujku, obilježava se Svjetski dan bubrega. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi diljem svijeta s ciljem podizanja svijesti o važnosti bolesti bubrega, od koje na svjetskoj razini boluje više od 850 milijuna ljudi, među kojima čak 300.000 u Hrvatskoj. Prema podacima iz 2019. godine, ova bolest uzrokovala je više od 3,1 milijun smrtnih slučajeva.
Najbolji savjet u karijeri? 'Važno je da smo si brižna majka, a ne maćeha'
Svaka čast!