Škotski navijač, koji je doputovao u Njemačku na Europsko prvenstvo, ostao je šokiran kada je došao u hotel i prvi put ušao u sobu. Pišući na Twitter/X-u pritužbe na korisničku službu, korisnik RoryB96 pokazao je ‘apsolutni kaos u sobi’, zbog čega je sa svojim prijateljima lutao noću ulicama Njemačke kako bi pronašao novi smještaj. Svoj prvi smještaj opisao je kao ‘totalni nered’, piše Mirror.
No, situacija je tada postalo još gora. Napisao je: ‘Obično ne objavljujem pritužbe na Twitteru, ali ja i dečki smo u Njemačkoj za @EURO2024 u apsolutnom kaosu od situacije u koju nas je @bookingcom stavio sinoć. Dakle, oko pola 8 jučer smo se pojavili u izvornom objektu koji smo rezervirali putem @bookingcom i mjesto je bilo u apsolutnom neredu’.
‘Jedan od kreveta bio je napravljen od kartona i spojen ljepljivom trakom. Drugi krevet bio je kauč na razvlačenje koji je bio potrgan i odvratan’, dodaje. Nakon tri sata telefoniranja, razočarani navijači su poslani u drugi smještaj koji se činio jednako loši kao i prvi.
‘Kada smo stigli, bili smo šokirani onim što smo zatekli’, kaže Rory, ‘@bookingcom nas je poslao u tamnicu koja je sigurno bila neka vrsta napuštene medicinske ustanove jer su bolnički kreveti i industrijska oprema bili oko ulaza. Ušli smo i dočekalo nas je još industrijske opreme, izložene kemikalije, otkriveni kabeli i cijevi te povrh svega sjekira koja je izgledala kao iz horor filma’.
VEZANI ČLANCI:
‘Nakon svega navedenog unutar prvih nekoliko metara smještaja, probili smo se kroz ostatak pregrada i nastavili pronalaziti opasnost za opasnošću uključujući pristup generatorskoj prostoriji. Došli smo do drugog kraja i tamo je bio ozbiljan miris vlage’, dodaje. Da stvar bude gora, ulazna vrata se nisu mogla zaključati, a i prijatelji su potrošili 2500 eura na smještaj.
Rory je kasnije otkrio da su uspješno pronašli smještaj u Kölnu za preostala četiri dana. Ostali korisnici su vagali mogućnosti Roryja i grupe i otkrili da bi radije ostali u kartonskom krevetu nego u vlažnim užasima tamnice. Jedan je napisao: ‘Ostao bih u prvom smještaju nakon što sam vidio drugi’.
VEZANI ČLANCI:
Booking.com je rekao za The Mirror: ‘Ovo nije iskustvo koje bismo željeli za svakoga tko rezervira boravak na našoj platformi i u kontaktu smo s korisnikom, tako da možemo pogledati što se dogodilo i osigurati da imaju odgovarajuću podršku’.
Užas u Njemačkoj: Policija upucala navijača u fan-zoni, ovaj sa sjekirom mahao pred ljudima